Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Probleem met onzichtbare omheiningen is dat sprintje trekken er zoef overheen is. Hond zal dus ergens tegenaan moeten lopen en dan is hek beste optie.
Kan je een afzetting plaatsen zoals voor honden op de camping wel gebruikt wordt?
roekes schreef:Sinds enige tijd zijn stroombanden verboden... Heel dubbel want ik zou liever hebben dat een hond een schokje krijgt dan platgereden wordt door een auto op straat
DuoPenotti schreef:Maar daar heb je dus ook van die mafkezen die daar doorheen rennen.
Vroeger stond ik bij iemand gestald en die bleef er prima achter.
Behalve als er een loopse hond voorbij kwam.
Dan wist hij snel door rennen en de schok blijft weg.
DuoPenotti schreef:roekes schreef:Sinds enige tijd zijn stroombanden verboden... Heel dubbel want ik zou liever hebben dat een hond een schokje krijgt dan platgereden wordt door een auto op straat
Die zijn niet verboden.
https://www.rvo.nl/onderwerpen/dieren-h ... onderingen
DuoPenotti schreef:roekes schreef:Sinds enige tijd zijn stroombanden verboden... Heel dubbel want ik zou liever hebben dat een hond een schokje krijgt dan platgereden wordt door een auto op straat
Die zijn niet verboden.
https://www.rvo.nl/onderwerpen/dieren-h ... onderingen
Myfairytale schreef:roekes schreef:Sinds enige tijd zijn stroombanden verboden... Heel dubbel want ik zou liever hebben dat een hond een schokje krijgt dan platgereden wordt door een auto op straat
Wel de halsbanden met stroom voor erfgrens dus.
En terecht.
En als je niet wil dat je hond plat gereden wordt op straat, moet je zorgen voor een deugdelijke omheining, simpel zat.
Hebben wij ook laten doen.
Kabayo schreef:Myfairytale wat voor omheining heb je? Een paar hectare heb je niet zomaar even makkelijk in het hekwerk staan dus ben wel nieuwsgierig
Little_Gift schreef:Tuurlijk doe je dat gehuurd ook, als je hond je voldoende waard is. Niet iedereen die huurt laat zijn hond platrijden
Kabayo schreef:Myfairytale wat voor omheining heb je? Een paar hectare heb je niet zomaar even makkelijk in het hekwerk staan dus ben wel nieuwsgierig