Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:laura1987 schreef:In Berkel en Rodenrijs zit een leuke, hoor ik heel veel goede verhalen over.
Is alleen wel iets verder rijden
Dat is de Roofvogelboerderij waar hierboven ook al over werd gesproken.
Ik ben daar meerdere keren geweest. Wel een stukje verder rijden maar echt een hele grote aanrader!
Citaat:Ervaar hoe Birds@Work een roofvogelshow geeft, op maat bedrijfsuitjes, arrangementen, bedrijfstrainingen of een roofvogel workshop verzorgt. Sinds 2003 is Birds@Work marktleider in dit segment. Wij bezitten alle door de wet voorgeschreven diploma’s, certificaten, ontheffingen en vergunningen voor de beroepsvalkerij. Naast een waarborg voor kwaliteit geeft dit, gezien de aard van de werkzaamheden, zekerheid over de legaliteit van de handelingen.
Onder de vleugels van Birds@Work zijn inmiddels meer dan een 28tal ervaren beroepsvalkeniers uit Nederland en België werkzaam. We hebben vele prijzen en waarderingen in ontvangst mogen nemen. Zo zijn we bijvoorbeeld 3 jaar op rij uitgeroepen tot Nederlands beste teamattractie. Maar nog belangrijker voor ons zijn de ervaringen van onze klanten.
Sokje_6 schreef:Dat klinkt inderdaad wel heel fijn. Ik denk dat ik daar ga boeken. Er staat alleen niet hoe groot de groepsgrootte is, maar dat vogel ik wel uit
Thanks allemaal voor het meedenken! Ik heb ze allemaal rustig bekeken.