Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
turtlelito schreef:Ik heb al jaren deze:
https://www.carparts-expert.com/nl/bagage-transport/huisdier-accessoires/hondendeken-voor-in-de-auto-kleinmetall-allside-comfort-detail.html?srsltid=AfmBOorOcoFULs5BFH9DQf0o2yiItkwVVGrSriSEEeKE-xKy_kinGb1J
Destijds gekocht bij Zooplus, maar ik zag dat hij daar niet beschikbaar is op dit moment.
Stevig genoeg, onze vorige hond was een (hele grote) Golden Retriever en we hebben nu een Leonberger. Die kunnen veilig zitten zonder in het 'gat' tussen voorstoelen en achterbank te hangen en omdat de hangmat ook zijkanten heeft blijft de auto redelijk schoon.
djinnie schreef:Ik had een vrij prijzige achterbankdeken met plank erin. Was heel erg prettig, mijn reu ging er heerlijk op zitten en die stabiliteit van die plank was nodig, omdat hij niet erg goed ontspant in de auto.
Jildau schreef:Hoe werkt dat met een plank? Mijn hond kan ook niet goed ontspannen en ik merk dat hij glijdt op de achterbank hoes. Zoek iets zodat hij wat steviger kan zitten.
Jildau schreef:djinnie schreef:Ik had een vrij prijzige achterbankdeken met plank erin. Was heel erg prettig, mijn reu ging er heerlijk op zitten en die stabiliteit van die plank was nodig, omdat hij niet erg goed ontspant in de auto.
Hoe werkt dat met een plank? Mijn hond kan ook niet goed ontspannen en ik merk dat hij glijdt op de achterbank hoes. Zoek iets zodat hij wat steviger kan zitten.