Roedel van 9 honden, sooo happy

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Roedel van 9 honden, sooo happy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-25 11:54

Afgelopen week heb ik weer wat foto's gemaakt van alle honden, er moesten wat foto's voor Rio's album gemaakt worden , Rio is een fosterhondje van Takis op Kreta, Nima en Monty komen ook bij hem vandaan, maar zijn fosterfails :')

Eerst maar de oudste van het stel, Duke, volgens zijn paspoort zou hij nu 7 jaar zijn, maar we denken dat hij ouder is..
1.Afbeelding

Dan Nima, ruim 1 jaar oud, een Kritikos Lagonikos, die van vlinders jagen houdt :')

2.Afbeelding

Leuk filmpje ervan...
https://www.youtube.com/watch?v=ydrw05sMhJM

Mira, 1,5 jaar , uit Roemenië, zo'n lief meisje <3
3.Afbeelding

Mira en Nima:
4.Afbeelding

Knut komt ook meedoen:

6.Afbeelding

Rio denkt "so hey, zo groot wil ik ook worden.."
7.Afbeelding

Zielige is wel, dat wat er ook gebeurd, Knut heeft het gedaan voor Mira, en dan doet ze boos tegen hem...
8.Afbeelding

Knut is er dan ook wel klaar mee..
9.Afbeelding

Dan is er nog een Rio, daar moesten promotie foto's voor komen... daar ging het om :j

Rio is een 6 maanden oud reutje, zo'n 10 kilo, en komt ook van Takis uit Kreta...

10.Afbeelding

Rio en Monty:
11.Afbeelding

Dushi, wat een ongelooflijk leuke hond is dat geworden, echt mijn meisje :liefde:
12.Afbeelding

Dushi is dan ook wel het speelmaatje voor Rio... die spelen echt uren samen..

https://www.youtube.com/watch?v=8gCyDPuzx7s

13.Afbeelding

Dan is er nog Flossie:
14.Afbeelding

en Fairtje, kind van Flossie en Knut:
15.Afbeelding

Voor Rio was nog best wat belangstelling en er is een familie gevonden die heel goed past, hij blijft nog even bij ons zodat hij nog net wat meer kan ontspannen in een huislijke omgeving, alhoewel het heel goed gaat, echt elke dag stappen vooruit, maar in augustus zal hij naar een nieuw huis vertrekken..
Tot die tijd kan hij hier spelen met alle honden *\o/*

Als mensen het leuk vinden, heb ik nog veel meer foto's , 15 foto's voor 9 honden, is best weinig.. :o :+

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 12:00

Wat een prachtige roedel heb jij <3
Van mij mag je zeker meer foto's plaatsen!

Leo

Re: Roedel van 9 honden, sooo happy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 12:45

Wat een geweldige roedel <3

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 13:09

Wat zijn ze leuk !

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 13:49

Wat een geweldige roedel! Mooi hoe al je opvang honden nu zo heerlijk op hun plek zijn.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 16:24

Prachtige honden, mooi werk, maar wel heel erg veel honden. Hou je die buiten, of heb je een kast van een huis? En hoe vinden je buren dat, of heb je die niet?

Dus echt enthousiasme maar ook wel schrik.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 17:01

pien_2010 schreef:
Prachtige honden, mooi werk, maar wel heel erg veel honden. Hou je die buiten, of heb je een kast van een huis? En hoe vinden je buren dat, of heb je die niet?

Wij hadden er 6 in een rijtjeshuis. 2 husky's, 2 herders, 1 boxer, 1 labrador x rottweiler. De buren gaven aan ze amper te horen. Hun kinderen zijn luidruchtiger gedurende de dag :D :D
De hoeveelheid honden zegt niets maar wel hoe je met ze om gaat en wat je ze geeft.

Prachtig zo'n roedel! Ik baal zo.dat ik het tegenwoordig netjes bij 2 moet houden. Ooit hoop ik ook 2 eigen, sociale honden te hebben en wat te kunnen betekenen voor minder bedeelde honden.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 17:13

Jou roedel is altijd zo gaaf.
En de rotties zijn nu in vergelijking wel heel groot en breed :D

Wat een geweldig leven hebben ze toch bij jou.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-25 17:26

paddington schreef:
Wat een prachtige roedel heb jij <3
Van mij mag je zeker meer foto's plaatsen!

*\o/* Ga ik snel doen, ik heb zoveel leuke foto's van het stel...

Leo schreef:
Wat een geweldige roedel <3

<3

Lukasje schreef:
Wat zijn ze leuk !

<3

Jessix schreef:
Wat een geweldige roedel! Mooi hoe al je opvang honden nu zo heerlijk op hun plek zijn.

Ja, ik ben ook echt heel blij met ze...

pien_2010 schreef:

Ja, we wonen wel ruim , maar ik had voorheen roedels met alleen maar grote honden, nu zitten er best wat 'kleintjes'bij, dat scheelt :')
En nee ze leven in huis, en slapen allemaal bij ons in bed... :D , de buren ( hebben we), die zeggen niet te weten dat we zoveel honden hebben, maar wij houden niet van geblaf dus dat leren we wel af, aan 1 kant wonen buren met 1 jack russel achtige hond, en die blaft in een minuut meer als dat al onze honden bij elkaar in een jaar doen := ( die blaft soms echt uren achter elkaar..)

En tuurlijk blaffen ze weleens, zeker als er iets aan de hand is, maar ja, dat is zo weinig, dat we in de 19 jaar dat we hier nu wonen, met grote roedels honden nog nooit er iets over gehoord hebben, en we wonen echt tussen zeikers.. :D

dierenfan schreef:
Wij hadden er 6 in een rijtjeshuis. 2 husky's, 2 herders, 1 boxer, 1 labrador x rottweiler. De buren gaven aan ze amper te horen. Hun kinderen zijn luidruchtiger gedurende de dag :D :D
De hoeveelheid honden zegt niets maar wel hoe je met ze om gaat en wat je ze geeft.

Prachtig zo'n roedel! Ik baal zo.dat ik het tegenwoordig netjes bij 2 moet houden. Ooit hoop ik ook 2 eigen, sociale honden te hebben en wat te kunnen betekenen voor minder bedeelde honden.

Ja, het is echt leuk om te doen, na de laatste roedel met grote honden had ik al gezegd een huis te willen gaan geven aan de honden die het écht heel hard nodig hebben, en wat een leuke honden kan je vinden :+: , dat fosteren is ook echt heel leuk om te doen..

DuoPenotti schreef:
Jou roedel is altijd zo gaaf.
En de rotties zijn nu in vergelijking wel heel groot en breed :D

Wat een geweldig leven hebben ze toch bij jou.

:') haha , zeg ik ook altijd, wat zijn die rotties nu groot, nu is Knut ook wel licht uit de kluiten gewassen , maar toch..
<3

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-25 17:40

Nog wat foto's:

Knut en Rio
Afbeelding

Stapeltje honden :')
Afbeelding

Rio:
Afbeelding

Afbeelding

Dushi en Rio:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Monty en Mira:
Afbeelding

Team "geel " bij elkaar 8-)

Afbeelding

Ze zijn toch veel te leuk!! <3

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 18:25

Ik blijf een zwak voor knut houden <3 wist niet dat hij papa was, dat heb ik helemaal gemist!

Mira is ook echt prachtig!

Het is inderdaad een andere roedel dan ik voorheen van je kende, dat waren allemaal stoere grote honden(rassen).

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 18:27

Zo heerlijk om te zien hoe fijn alle honden het bij jullie hebben. <3

Knut is een serieus grote kerel geworden.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-25 19:10

laura1987 schreef:
Ik blijf een zwak voor knut houden <3 wist niet dat hij papa was, dat heb ik helemaal gemist!

Mira is ook echt prachtig!

Het is inderdaad een andere roedel dan ik voorheen van je kende, dat waren allemaal stoere grote honden(rassen).

Vorig jaar hebben Floss en Knut , ongewild van mijn kant, dat wel , baby's gemaakt, en daar waar ik dacht dat het vast niet gelukt was, werden het 9 puppies, 8 hebben hele toffe baasjes gevonden en Fair is bij ons gebleven, niemand wilde haar, en ze is zó leuk <3
Ja de andere roedels waren rotties, argentijnen en kruisingen daartussen, maar de laatste roedel heeft zo vreselijk gevochten dat ik dat nooit meer wil mee maken, plus dat ik heet bewust ervoor gekozen heb, om honden die geen kans hebben , een goed leven te gaan geven, het idee waren galgo's maar daarvoor werd ons terrein afgekeurd, dus nu worden het Roemenen, en Kretanen.. :D

Mira is een heel lieve hond ook, alleen jat ze werkelijk als de raven... ^) _O- , we zijn altijd van alles kwijt..

tones schreef:
Zo heerlijk om te zien hoe fijn alle honden het bij jullie hebben. <3

Knut is een serieus grote kerel geworden.

Knut is echt mega groot...alleen die kop al.. :=
Afbeelding

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 19:32

pien_2010 schreef:

Waar ik dan weer schrik van zou hebben is de dierenartskosten… om die reden zou ik afhaken ook al vind ik het super gaaf zo’n grote groep.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-25 20:22

Ja , in Nederland zou ik er ook wel 2x over nadenken := , maar gelukkig zijn dierenartsen hier wel goed betaalbaar, en ja, wij hebben geen kinderen, en gaan niet op vakantie ed, dat scheelt natuurlijk wel...

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 20:35

kimmie261 schreef:
Ja , in Nederland zou ik er ook wel 2x over nadenken := , maar gelukkig zijn dierenartsen hier wel goed betaalbaar, en ja, wij hebben geen kinderen, en gaan niet op vakantie ed, dat scheelt natuurlijk wel...

Oh ik had niet door dat je in Duitsland woont en dat het daar gelukkig wel betaalbaar is. Fijn! Hier is echt schrikken, alleen al voor de preventieve zorg. Verder is het inderdaad een kwestie van keuzes maken. Ik geef het ook liever uit aan mijn dieren dan een vakantie. :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 20:42

kimmie261 schreef:
Ja de andere roedels waren rotties, argentijnen en kruisingen daartussen, maar de laatste roedel heeft zo vreselijk gevochten dat ik dat nooit meer wil mee maken

Ow joh, ik dacht echt dat ik je verhalen allemaal wel volgde maar wist niet dat jouw kruisingen zoveel gevochten hebben. Zonde zeg, en ze hebben allen nog wel zo'n liefdevolle opvoeding in de roedel gehad. Zo zie je maar weer.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 21:50

Ik zag de topic titel en wist gelijk dat het van jou moest zijn :D

Echt prachtig!

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 22:22

Als (toentertijd) stille meelezer ben ik blij om te zien hoe leuk je roedel nu loopt :D .

Het nestje had ik ook gemist maar ook leuk zo nog een rottie erbij. Heb daar stiekem ook nog een zwak voor vanuit vroeger.

Nieuwe foto's zijn dus altijd welkom :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-25 22:40

Hier wist niemand van de puppie's, alleen op mijn FB heb ik dat gedeeld , dus het klopt dat dat niet verder bekend was :)

En ik zal hier wel wat meer foto's plaatsen , dat vind ik altijd leuk om te delen :))

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-25 04:45

Ik had je verhaal van Dushi gevolgd. Merk je nog iets van haar verleden? Ze is zo dapper!

Rio is helemaal mijn type hond. Lekker sportief!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-25 07:15

Wat een leuke roedel heb je lopen!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-25 08:33

imaudy schreef:
Ik had je verhaal van Dushi gevolgd. Merk je nog iets van haar verleden? Ze is zo dapper!

Rio is helemaal mijn type hond. Lekker sportief!

Ja Dushi is echt geweldig, en ze is zeg maar 90% gewoon hond, ze heeft heel soms nog dat ze ergens van schrikt of bang van is, bv ze had laatst 2 teken , ik haal er 1 uit, ze wil daarna weglopen, dus ik pak haar vast om tegen te houden, dan gaat ze in paniek, alleen ik praat dan heel rustig tegen haar en aai haar, dan is het meteen weer goed, maar dat soort kleine dingetjes heeft ze nog wel, en vreemde mensen zijn eng, ze wil tegenwoordig wel erbij komen liggen, als er mensen zijn, maar ze kunnen haar niet benaderen of aanraken..

Rio is maar een kleintje :D , nu is hij pas 6 maanden oud, ik denk dat hij een beetje Dushi formaat gaat worden.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-25 16:21

Fantastische roedel Kimmie <3