Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thequeensmum schreef:Het is natuurlijk wel mooi weer hè, je kan toch niet verwachten dat de buren de hele dag de boel potdicht houden?
Dat sommigen hier vinden dat het het probleem is van de buurvrouw dat vind ik echt heel raar. Jouw kat, jouw probleem.
Ik zou de oppas vragen de kat in huis op te sluiten
Cayenne schreef:Ik snap het probleem niet zo.
Als de buurvrouw het vervelend vindt, dan moet ze hem niet binnen laten.
Sowieso zou ik het zelf lastig vinden wanneer mijn kat overlast veroorzaakt en hem überhaupt niet los buiten laten (behalve dan in eigen tuin), maar dat is een andere discussie.
Als de kat daar in huis sproeit, dan is de kans ook wel redelijk aanwezig dat hij buiten bij anderen sproeit tegen gevels etc om zijn territorium af te bakenen.
Is hij gecastreerd?
jetwii schreef:Buurvrouw heeft trouwens een bipolaire stoornis waarbij haar denkbeelden over de wereld al niet met ons overeenkomen. Misschien verklaard dat ook haar mening dat ze vind dat wij ons katten niet genoeg aandacht en liefde geven.
Hij is geholpen inderdaad en het is een poes ipv kat
belle_boef schreef:Als jouw kat door haar kattenluik kruipt zou ik toch gaan voor je eigen tuin afzetten zodat ze daar blijven. Toch netter voor iedereen.
Dat ze jullie kant roept en ontvangt is niet netjes maar als jullie kat ook al zo gewend is dat hij daar door het luik naar binnen gaat heb je wel te zorgen dat je kat zich beter gedraagt.
rien10 schreef:Cayenne schreef:Ik snap het probleem niet zo.
Als de buurvrouw het vervelend vindt, dan moet ze hem niet binnen laten.
Sowieso zou ik het zelf lastig vinden wanneer mijn kat overlast veroorzaakt en hem überhaupt niet los buiten laten (behalve dan in eigen tuin), maar dat is een andere discussie.
Als de kat daar in huis sproeit, dan is de kans ook wel redelijk aanwezig dat hij buiten bij anderen sproeit tegen gevels etc om zijn territorium af te bakenen.
Is hij gecastreerd?
Ik heb heel de dag mijn buitendeur openstaan, hoe houd ik een kat buiten mijn huis?
Niet dus.
De kat moet niet naar buiten als hij bij anderen naar binnen gaat. Zo simpel is dat.