Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissBambi schreef:kiwiwitje schreef:Als je kan zou ik naar alain berghuiyzen gaan. In belgie.
Voor ons precies hetzelfde, Alain heeft 2 knieën gedaan bij onze chihuahua/pinsher mix in 2019 en 2020. Heel vlot herstel en fijn geholpen. Was ook op 2 operaties destijds 1000 euro goedkoper.
rien10 schreef:Gleuf uitdiepen werd mij afgeraden. Bij mijn hond is de kop van zijn onderbeen losgemaakt en een stukje verder weer vastgezet. Ik weet niet hoe de techniek heet.
Welk ras is je hond en hoe oud is ze?
Ik had een grote hond. Patella luxatie komt niet voor bij dit ras. Helaas, bij mijn hond wel.
Little_Gift schreef:Aangeboren malfunctie qua bouw en comformatie is niet hetzelfde als erfelijkheid.
Beide knieën, dat zal een flinke revalidatie geweest zijn.
Is hij daarna wel helemaal opgeknapt? Dat is het belangrijkste uiteraard...
rien10 schreef:Little_Gift schreef:Aangeboren malfunctie qua bouw en comformatie is niet hetzelfde als erfelijkheid.
Beide knieën, dat zal een flinke revalidatie geweest zijn.
Is hij daarna wel helemaal opgeknapt? Dat is het belangrijkste uiteraard...
Het werden 5 orthopedische operaties. Patella luxatie 2 x links. Een keer rechts. Beide knieën TTA. Echt helemaal k u t met peren. 5 x 3 maanden revalideren.
En uiteindelijk aan een hersentumor dood op z’n 9e. Als je alles van tevoren toch eens wist …..