Coco houd echter van buiten zijn en werd doodongelukkig van alleen een balkon en omdat ik een speciale band heb met haar mag ze nu bij mij wonen (ondanks allergie en een over enthousiast Hollandse herder) . Coco heeft hier een eigen in/uitgang bij de voordeur die op microchip werkt want teveel katten die bij iedereen naar binnen gaan in deze wijk. Deze wijk heeft veel katten en honden namelijk. Maar goed. Coco kan van het Luik gebruik maken en heeft een GPS tracker om die ik normaal savonds tijdens haar avondmaaltijd op laad. Daarvoor gaat het kattenluik op standje : wel naar binnen, niet naar buiten tot ik hem weer open zet als de GPS geladen is.
Tot Madame Coco heeft uitgevonden dat als dat luik dicht zit naar buiten je hem prima met je nagels naar je toe kan trekken om zo naar buiten te gaan....
Gevolg. Coco al 2 avonden en vandaag 3e dag niet gezien en de GPS leeg. Ze heeft wel een airtag en daarmee zoekende vond ik haar uiteindelijk op het dak van de schuur van de buren in de zon te bakken.... Leuk... Maar binnenkort moet ze mee naar de dierenarts en ik wil toch graag een opgeladen gps bij haar aan hebben. De mensen zijn in deze week soms een beetje te lief met vreemde katten...
Kortom, is er een luik dat geheel dicht slaat na binnenkomst van de kat, dus ook niet naar zich toe te hengelen valt of hebben mensen andere ideeën? Ik wil graag elke avond Coco even checken etc maar momenteel vind ze het buiten te lekker om te vertoeven...