In korte tijd zijn mijn zus en ik 4 honden en een paard verloren.
Drie honden van ons, een van mijn zus en ons paard.
Sem was 12 jaar en leefde al een jaar of drie op drie poten ivm botkanker. Hij was gewoon echt op, ouderdom.
Moos was al vijf jaar hartpatiënt en leefde op drie pootjes ivm een kanker soort. Echter kon zijn hartje nu niet meer, hij is 11 geworden.
Puck was ontzettend fit en kreeg acuut leverfalen. Hij is 12 geworden.
Ivy was nog heel jong en is nog geen 2 geworden. Helaas had zij zeer waarschijnlijk een tumor in haar hoofd.
En ons paard was pas 21. Echter had zij al jaren een peesblessure
En werd haar goede been ook slechter.
Zij was helaas niet meer pijnvrij.
Een hond erbij was eigenlijk niet de bedoeling. Wij hadden onze Guus nog (labrador x chesky fousek) en hebben twee kindjes van 0 en bijna 2. Maar Guus mist een maatje ontzettend. Veel meer dan wij gedacht hadden. Altijd meerdere honden gehad dus we weten wat het inhoudt en naar buiten moeten we toch al. Dus zaten wij in dubio wel een vriendje erbij of niet. Tot we Bandit zagen, dochtertje van bijna twee reageerde vol enthousiasme en noemde hem direct Alfie. Wij waren ook opslag verliefd dus contact opgenomen en toen kon het lange wachten beginnen.
Hij zou eigenlijk vorige week aankomen maar ivm paasweekend een week later.
Momenteel is Alfie onderweg in de bus vanuit Roemenië en verwachten morgen hier te zijn. Vanavond zullen we een tijdstip horen wanneer ze hem verwachten af te leveren bij ons thuis.
Het is naar zeggen een sociaal mannetje van ongeveer 4 maanden welke met katten, honden en kindjes kan maar uiteraard alles nog moet leren. Hij is geboren in het asiel en daar met ongeveer drie weken weggehaald en tot nu bij de rescuer geleefd met veel andere honden.
Ben heel benieuwd hoe onze hond nu gaat reageren en hoe het in ons gezin gaat doen met de kids en de kat.
Ik hoop dat hij bij ons zijn forever home krijgt en hij ons nieuwe vriendje mag worden.
Wij zijn heel benieuwd naar hem en tellen af. We zijn toe aan plezier en geluk met de beesten ipv alle narigheid
Alfie

En onze Guus