Mijn schoonvader heeft na een hele poos veel last van zijn onderburen urgentie gekregen voor een nieuwe (senioren)woning. Echter moest hij deze accepteren, omdat de urgentie komt te vervallen als je nee zegt. Met de reguliere sociale huur eindigt hij nooit in de top 10, dus hij had niet veel keuze. De rest woning en de locatie is gelukkig helemaal prima, maar hij kan zijn kat daar niet mee naar toe nemen..
Nu zijn we bang dat een kat van 12 het asiel nooit meer uitkomt, dus daar willen we hem eigenlijk niet heen brengen. Je hoort ook steeds over de overvolle asielen, dus ik vraag me ook af of ze hem überhaupt aannemen.
Maar dan... De meeste mensen willen toch een wat jongere kat, dus hoe en waar zijn goede plekken om hem aan te bieden? Hopelijk hebben jullie tips! We gunnen hem uiteraard nog wat fijne laatste jaren

Het is geen bijzondere raskat o.i.d., gewoon een htk kat die zowel buiten lekker rondwandeld als binnen heerlijk boven op de verwarming ligt.
Wij zijn zelf helaas niet in de gelegenheid om hem een huisje te bieden i.v.m. onze eigen kat (welke elke andere kat de tuin uitvecht.. ) en het wonen in een tiny house de komende jaren i.v.m. een enorme verbouwing.