Ik ben Lizzy, ik ben Marlinde haar eerste fosterhondje. Ik kom uit Italië, daar ben ik zonder mama op straat gevonden met m’n broertjes en zusjes. Ik ben ongeveer 6 maanden oud. Marlinde zegt dat ik een kruising Maremma ben die ongeveer 20-30 kilo wordt.
Dit ben ik (rechts) met m’n broertjes en zusjes!

Gisteren was het zo ver, ik kwam eindelijk aan in Nederland! Ik was heeeel moe. Dus ik heb lekker tegen Marlinde aan geslapen in de auto.

Bij Marlinde thuis was ik heel erg bang. Maar ik moest wel alles bekijken. Mijn nieuwsgierigheid wint het vaak van m’n angst.

Maar toen ik eindelijk poepte en plaste, heeft ze me opgesloten in de bench. VRESELIJK zielig, slapen is voor mietjes!!! Maar na lang vechten ben ik toch maar gaan slapen.

Vannacht mocht ik naast haar bed slapen in m’n veilige bench.

Daar heb ik zonder ongelukjes doorgeslapen tot 5:30. Prima tijd vind ik! Buiten wilde ik niet plassen. Daar is het nog eng. Maar Marlinde blijft proberen zegt ze!
Toen lekker ontbeten met puppybrokjes, zalmolie, vlees en wat water. JAMMIE! Die gekke kleine puppy’s waren jaloers!

Toen heb ik netjes op de matjes geplast en gepoept. Marlinde zegt dat ik heel knap ben! Ook heb ik inmiddels geleerd dat als ze “Lizzy” roept en ik kom naar haar toe, dat ik dan zalm pasta uit een tube krijg.

Echt bij Marlinde op de bank zitten of geaaid worden is nog echt spannend. Maar Marlinde zegt dat ik alles mag doen op mijn eigen tempo!
Op den duur zoek ik een eigen baasje. Maar voor nu ga ik eerst al het eten hier opeten!

Veel liefs,
Lizzy