Stapelbare anti-schrokbak voor honden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Stapelbare anti-schrokbak voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-25 13:20

Onze camper is gisteren uit zijn winterslaap gehaald, en wordt vandaag leeggehaald, gepoetst en geïnventariseerd. :+

Ik kom tot meerdere conclusies, één daarvan is dat er alsnog heel veel troep in de camper zat terwijl ik dacht dat die zo als leeg was, en een andere conclusie is dat ik de voerbakken die we nu in dat ding hebben staan echt te lomp zijn.

Goed, met tien honden zijn dat veel irritante bakken. De normale bakken kun je nog enigszins gunstig stapelen, de anti-schrokbakken niet...

De RVS variant met stop in het midden ken ik maar heeft niet de voorkeur want die bakken zijn voor langneuzen alleen maar makkelijker scheppen. Ik zoek dus iets met een vormpje zodat het daadwerkelijk ervoor zorgt dat hun eten gegeten wordt en niet gezogen.

Zoiets: https://amzn.eu/d/4nn0O4E

Die heb ik dus zelf al gevonden, en lijken stapelbaar. Maar wie weet heeft Bokt nog geniale ideeën.

tamary

Re: Stapelbare anti-schrokbak voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 13:27

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-25 13:57

tamary schreef:
Even kijken wat er verder aan vergelijkbaar op die pagina staat gaf deze :
https://www.amazon.nl/dp/B09PHH8DCF/ref ... 9kZXRhaWwy

Die past in een gewone al bestaande voerbak en neemt dus minder ruimte in + deels flexibel.

Dat blijft helaas om het even, die nemen alsnog ongeveer hetzelfde aan ruimte in. Daarnaast moet je die echt na ieder gebruik goed schoonmaken.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 14:03

Bowo

Re: Stapelbare anti-schrokbak voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 14:26