Hondenvoer bestellen in Duitsland voor Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Hondenvoer bestellen in Duitsland voor Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-25 21:14

Welke site uit Duitsland is betrouwbaar qua verzenden hondenvoer vanuit hun naar Nederland? Zooplus verzend wel internationaal maar sluit Nederland uit. Merk voeding maakt mij niet uit al zoek ik in de belcando, royal canin, eukanuba, acana, wolf of wilderniss richtingen/kwaliteit/enz. Ik wissel veel en graag qua smaken en merken maar wel uit de bekendere merken. Ik weet dat bovenstaande merken al heel kwaliteit verschil zijn daar is geen discussie voor nodig. Acana is vast en zeker beter dan royal canin maar op royal canin doen mijn honden het vele malen beter en veel minder poep. Ik zou echter graag via Duitsland gaan bestellen en dat is dus de vraag ook: bij welke site...

Peerzah

Re: Hondenvoer bestellen in Duitsland voor Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 21:17

Het duitse merk platinum is erg goed. Speciale manier van klaar maken en 70%vlees. Verschillende soorten/smaken hebben ze. (Lam,rund,kip etc)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-25 21:18

Peerzah schreef:
Het duitse merk platinum is erg goed. Speciale manier van klaar maken en 70%vlees. Verschillende soorten/smaken hebben ze. (Lam,rund,kip etc)

Ja ook prima! Als ze maar naar Nederland verzenden...

Peerzah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 21:25

dierenfan schreef:
Peerzah schreef:

Ja ook prima! Als ze maar naar Nederland verzenden...

Doen ze zeker! Alleen omdat het uit Duitsland komt duurt de verzending langer(4-5 werkdagen)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 22:33

Waarom wil je dit? Is het dan alsnog goedkoper?

MiekeFS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 22:47

Wat gek.Ik bestel mijn Happy dog voer altijd bij Zooplus.
Altijd snel geleverd hier in Nederland
Eerder daar ook altijd royal canin besteld

maaaikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 23:29

Zooplus sluit Nederland niet uit hoor, ik bestel daar altijd mijn voer toevallig deze week nog gedaan. :))

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-25 06:00

Nyaleti schreef:
Waarom wil je dit? Is het dan alsnog goedkoper?

Dat idd en scheelt klap geld ook.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-25 06:02

maaaikkee schreef:
Zooplus sluit Nederland niet uit hoor, ik bestel daar altijd mijn voer toevallig deze week nog gedaan. :))

Kijk ik bij zooplus Duitsland dan geven ze aan naar bepaalde internationale landen te versturen. België wordt benoemd en diverse andere landen maar Nederland niet. Heel veel jaren geleden (2015 ongeveer) bestelde ik ook altijd bij zooplus Duitsland. Tot ik bericht kreeg dat verzenden naar Nederland gestopt was en mijn geld retour kreeg.

Oh grappig via google komt mijn topic van destijds hierover naar boven
[BB] Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Ik heb nu geprobeerd te bestellen. Echter bij berekenen verzendkosten moet je het land van bestemming in voeren en Nederland staat daar al niet tussen. Hoe doen degenen die het daar nu bestellen dan invoeren?

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 07:50

dierenfan schreef:
maaaikkee schreef:

Kijk ik bij zooplus Duitsland dan geven ze aan naar bepaalde internationale landen te versturen. België wordt benoemd en diverse andere landen maar Nederland niet. Heel veel jaren geleden (2015 ongeveer) bestelde ik ook altijd bij zooplus Duitsland. Tot ik bericht kreeg dat verzenden naar Nederland gestopt was en mijn geld retour kreeg.

Ik heb nu geprobeerd te bestellen. Echter bij berekenen verzendkosten moet je het land van bestemming in voeren en Nederland staat daar al niet tussen. Hoe doen degenen die het daar nu bestellen dan invoeren?

Je moet dan via de zooplus.nl website bestellen, die leveren gewoon naar nl.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 08:08

carika schreef:
dierenfan schreef:

Nogal wiedes dat zooplus.nl in NL levert. Maar ts wilde bij zooplus.de bestellen omdat dat veel geld scheelt en zooplus.de levert niet naar NL. Daarom zoekt ze een Duitse leverancier die wél in NL levert.

Hondenvoer is significant goedkoper in DL.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 09:10

Dat is wel erg merk afhankelijk, alles wat ik in de gaten hou is het verschil nog maar minimaal.
Helaas. Ik kan het zelf in duitsland laten bezorgen dus in het verleden veel gedaan maar ben er mee gestopt omdat het de moeite niet waard is.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-25 09:16

_San87_ schreef:
carika schreef:

Nogal wiedes dat zooplus.nl in NL levert. Maar ts wilde bij zooplus.de bestellen omdat dat veel geld scheelt en zooplus.de levert niet naar NL. Daarom zoekt ze een Duitse leverancier die wél in NL levert.

Hondenvoer is significant goedkoper in DL.

Dat dus happy dog, belcando, royal canin dat scheelt behoorlijk en ik bestel gerust per 200 kg diverse merken samen dus vanuit Duitsland zelfs met verzendkosten scheelt klap geld