Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierenfan schreef:Peerzah schreef:Het duitse merk platinum is erg goed. Speciale manier van klaar maken en 70%vlees. Verschillende soorten/smaken hebben ze. (Lam,rund,kip etc)
Ja ook prima! Als ze maar naar Nederland verzenden...
maaaikkee schreef:Zooplus sluit Nederland niet uit hoor, ik bestel daar altijd mijn voer toevallig deze week nog gedaan.
dierenfan schreef:maaaikkee schreef:Zooplus sluit Nederland niet uit hoor, ik bestel daar altijd mijn voer toevallig deze week nog gedaan.
Kijk ik bij zooplus Duitsland dan geven ze aan naar bepaalde internationale landen te versturen. België wordt benoemd en diverse andere landen maar Nederland niet. Heel veel jaren geleden (2015 ongeveer) bestelde ik ook altijd bij zooplus Duitsland. Tot ik bericht kreeg dat verzenden naar Nederland gestopt was en mijn geld retour kreeg.
Oh grappig via google komt mijn topic van destijds hierover naar boven
[BB] Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL
Ik heb nu geprobeerd te bestellen. Echter bij berekenen verzendkosten moet je het land van bestemming in voeren en Nederland staat daar al niet tussen. Hoe doen degenen die het daar nu bestellen dan invoeren?
carika schreef:dierenfan schreef:
Kijk ik bij zooplus Duitsland dan geven ze aan naar bepaalde internationale landen te versturen. België wordt benoemd en diverse andere landen maar Nederland niet. Heel veel jaren geleden (2015 ongeveer) bestelde ik ook altijd bij zooplus Duitsland. Tot ik bericht kreeg dat verzenden naar Nederland gestopt was en mijn geld retour kreeg.
Oh grappig via google komt mijn topic van destijds hierover naar boven
[BB] Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL
Ik heb nu geprobeerd te bestellen. Echter bij berekenen verzendkosten moet je het land van bestemming in voeren en Nederland staat daar al niet tussen. Hoe doen degenen die het daar nu bestellen dan invoeren?
Je moet dan via de zooplus.nl website bestellen, die leveren gewoon naar nl.
_San87_ schreef:carika schreef:
Je moet dan via de zooplus.nl website bestellen, die leveren gewoon naar nl.
Nogal wiedes dat zooplus.nl in NL levert. Maar ts wilde bij zooplus.de bestellen omdat dat veel geld scheelt en zooplus.de levert niet naar NL. Daarom zoekt ze een Duitse leverancier die wél in NL levert.
Hondenvoer is significant goedkoper in DL.