Heel veel sterkte. 
Ik heb wel ervaring met het crematorium, maar met een paard, dus ik weet niet of dat dezelfde locatie is.
De ervaring was oké, je kreeg de tijd die je nodig had, al moesten we lang wachten tot we aan de beurt waren.
Aan de andere kant vond ik degene die aanwezig was toen wij de as ophaalden, een beetje ongevoelig.
Ik zal het in spoiler zetten, omdat ik niet weet of dit misschien nog te lastig voor je is om te lezen, maar het gaat over de as en een paar, naar mijn mening, ongepaste opmerkingen.
Spoiler:
Wat mij raakte was dat degene die aanwezig was toen wij de as ophaalden, binnen kwam met de (gesloten) doos vol as en deze open maakte, waardoor de as zichtbaar was.
Ik had dat liever niet willen zien en had liever gehad dat ze eerst had gevraagd of ik het wilde zien.
Maar dit kan ook gewoon een kwestie zijn van verschil in gevoeligheid voor zoiets.
Daarnaast gaf ze best wel wat details, zoals dat mijn paard amper in de oven paste, en nog een aantal details. Ik zat daar gewoon niet op te wachten.
Daarna wilde ik heel graag een ashangertje kopen en het betaalsysteem deed raar, dus betalen lukte eerst niet.
Omdat het voor ons echt een paar uur rijden was, vond ik het jammer dat er niks mogelijk was, bijvoorbeeld op factuur betalen.
Uiteindelijk was de betaling toch gelukt.
Persoonlijk ben ik vrij gevoelig en heb ik op zo'n moment echt iemand nodig met veel empathie.
Er zullen echt meer dan genoeg mensen zijn die hier totaal geen moeite mee zouden hebben, dus het is echt puur mijn persoonlijke ervaring en grote kans dat ik hiet gewoon 'te gevoelig' in ben.
En het is maar de ervaring met 1 persoon. Het regelen vooraf ging wel echt onwijs respectvol.