Oppas hond Drenthe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Oppas hond Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-25 19:58

Hallo allemaal,

Voor onze oudere jack Russel zijn we voor in een weekend in juni ( vrijdag tot en met zondag, misschien nog wat extra dagen) op zoek naar een oppas.

We hebben momenteel al een vaste oppas maar die kan pas in april duidelijkheid geven of het oppassen gaat lukken. Omdat we dat persoonlijk één beetje laat vinden zoeken we al op tijd naar een alternatief voor het geval dat.

Het gaat dus om een oudere hond. Liever niet met andere honden omdat ze nogal angstig is en daardoor snel kan uitvallen. Ook liever niet met kinderen. Voor de rest vind ze mensen prima.

Natuurlijk kan ik even Googelen maar ik ga liever wat meer af op ervaringen van anderen.

Gaat om de provincie Drenthe , omgeving Assen en omstreken.

Mias

Re: Oppas hond Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 21:04

Asiel beilen kun je vragen. Heb daar alleen ervaring met katten vakantie opvang. Dat was prima.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-25 21:08

Bedankt voor je reactie, zal het er nog duidelijker bij vernoemen maar we zijn wel op zoek aan huis. Ons hondje kan het niet helemaal goed aan in een drukke omgeving.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 21:11

Zebrastreep schreef:
Bedankt voor je reactie, zal het er nog duidelijker bij vernoemen maar we zijn wel op zoek aan huis. Ons hondje kan het niet helemaal goed aan in een drukke omgeving.

Ik stuur je even een privébericht.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 22:00

Kijk eens bij holidog.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 22:02

Pawshake al geprobeerd?

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 22:47

Ik vang vaker een teefje (angstig) en die wordt altijd prima geaccepteerd, heb echter wel vier honden, dus pas wat dat betreft niet in het plaatje.

Je kan dierenanniestent eens proberen, zij vangt op aan huis en zit in Wilhelminaoord.
http://www.dierenanniestent.nl/

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-25 23:25

Wintu schreef:
Ik vang vaker een teefje (angstig) en die wordt altijd prima geaccepteerd, heb echter wel vier honden, dus pas wat dat betreft niet in het plaatje.

Je kan dierenanniestent eens proberen, zij vangt op aan huis en zit in Wilhelminaoord.
http://www.dierenanniestent.nl/

Ze haalt nogal snel uit, al gaat dat in een vreemde omgeving vaak wel wat beter. Ze is een keer gebeten door een ander klein hondje en sindsdien is het mis.

Voor grote honden is ze wel echt bang maar uit dit ook met 'vals' doen. We hebben liever niet dat ze een andere hond verwond.

En bedankt ik zal de website eens bekijken :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-25 23:26

@marleen @lies

Bedankt! Naar zulke websites was ik op zoek. Ik wist alleen niet zo wat betrouwbaar was en niet. Ik ga er eens op kijken.

Gelbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 23:34