Onze (b)engel Vivaldi

En balinees Pip (hier nog met Solo)

Niet dat ze beste maatjes zijn, maar ze tolereren elkaar. Ik merkte al wel aan Pip dat ze een slaapmaatje mist. Zij ligt altijd graag ergens bij, op, naast of onder

Dus al een paar maanden ben ik gaan kijken naar een kat erbij. Wel een kitten, maar 1 die van nature al andere katten opzoekt. Een sociaal dier, om straks met Pip te slapen. Speels zijn ze sowieso wel. Dus dat zou in de klik met Vivaldi niet zo ingewikkeld worden.
En uiteindelijk kwam ik dit witte spook tegen op Facebook. Komt uit een verwaarlozingssituatie en heeft samen met moeder en zusje even kunnen wennen en bijkomen in een gezin. Ik viel voor de foto's waar hij samen met hun andere katten in een mandje, op de bank of in het raamkozijn lag. Dus ik ben gaan kijken en hij is mee gegaan.
We hebben hem Morris genoemd. Zijn moeder is een odd eye Turkse Van, vader onbekend. Hij is nu 5 maanden oud en mag morgen voor zijn eerste prikje en paspoort.
Is hij niet leuk

Kattenspelletjes op de iPad

Boekje lezen

Pip tolereert hem, maar die heeft altijd wat langer tijd nodig.

Met Vivaldi gaat het super, hij is echt een grote broer. Ze eten samen, spelen, tolereert hem op zijn kleedje

Thuiswerken is soms wat lastig

En zoals het hoort bij een jonge kat, waar je loopt/zit, daar val je in slaap