Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mungbean schreef:Ik heb zoiets met mijn kat gehad, maar dan met spoelwormen of iets van dien aart.
De kat neemt heel makkelijk tabletjes en de DA gaf aan dat resistentie niet veel voorkwam. Dat heb ik zelf in twijfel getrokken en heb toen over de huid ontwormt met een ander middel dat ik voor mijn andere pillendrama kat heb.
Sindsdien is het probleem weg.
Nu wissel ik het af en gaat het al heel lang goed.
Ik zou dus zeker vragen om een andere werkzame stof.
__Leonie schreef:Hij weegt nu 14,70 kg, en het is de milpro voor de grote hond. Hij zit dus mooi midden in de gewichts range.
Ik heb geen vlooien bij hem gezien en recent nog ontvlooid. Hij eet soms wel kattenpoep dus ik ben bang dat het daar mogelijk vandaan komt.
__Leonie schreef:Bedankt voor alle reacties!
Ik heb alvast panacur besteld, is toch wat goedkoper dan bij de DA. Vanochtend weer wat elementen gevonden na een paar keer schone ontlasting. Officieel zat dat nog binnen de 72 uur, maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Ben benieuwd wat de DA morgen adviseert.
__Leonie schreef:Hij komt van Griekenland, maar is nu al wel twee maanden hier.
Op het begin merkte ik inderdaad dat hij nog van slag was ook met zijn ontlasting. Nu inmiddels al een maand goede ontlasting gelukkig. Nog een aanrader qua probiotica? Dan ga ik er even naar kijken.