Ik heb sinds 14/15 december deze 2 dames in huis genomen. Na jaren geen katten meer te hebben gehad miste ik de aanwezigheid heel erg en ik kreeg bericht van het baasje van Freya dat ze wellicht haar wilt herplaatsen omdat ze niet zo goed in de groep meer lag helaas.
Freya heb ik zelf 8 jaar geleden gefokt met mijn Noorse boskat dame Ginger en Boskat kruising Tonic en had altijd een zwak voor haar

Toen kwam Nala op mijn pad. Ik zag Nala Facebook en werd meteen verliefd op dat ondeugende koppie van haar

Toen begon het uitzoekwerk. Wanneer kon ik Nala ophalen en wat moest ik allemaal regelen voordat ze bij mij kwamen. Het shoppen was begonnen

Na dit allemaal te hebben gedaan, vertrok ik op 12 december richting Hongarije met handbagage en een reismand, per vliegtuig. Ik zou eerst een dacht flink de tourist uithangen en de volgende dag zou ik Nala ophalen bij het werk van de fokster die in de stad werkte, niet ver van mijn Airbnb. 14 december ben ik erheen gelopen met mijn bagage, eerst een uurtje verliefd naar Nala gekeken en haar laten wennen aan het reismandje waar ze de komende uurtjes zou vertoeven.
Toen begon de reis

Eenmaal ingestapt ging alles prima. Alleen tijdens het stijgen kreeg Nala last van haar oortjes en was het even heftig, ik gaf haar toen wat te eten en toen was het weer goed gelukkig. Heb haar daarna niet meer gehoord.

Eenmaal geland konden we als eerste uitstappen. Als eerste heb ik nala in het invalide toilet even wat eten gegeven, wat ze erg gulzig opat, en toen even buiten gewacht voor ik werd opgehaald door mijn ouders. Eerst even een uurtje bij mijn ouders gebleven, mevrouw gebruikte meteen de kattenbak en ging als een gek lopen spelen en rennen. Helemaal niet onder de indruk dus.

Toen vertrokken we naar mijn huis. Wederom weer rondrennen en spelen en besloot haar voor deze nacht wel bij mij te laten slapen omdat ze nu alleen was, volgende dag kwam Freya

Uiteindelijk ontdooide ze een beetje naar elkaar, Nala begon Freya erg leuk te vinden en Freya begon Nala irritant te vinden

Ik hoop dat ze met een maandje dikke vriendinnen zijn, Freya speelt inmiddels ook met Nala en dat gaat ook steeds beter!
En dan nu de foto’s
1. Nala in haar reismandje in Budapest, dit was dus de eerste foto die ik van haar nam

2. Nala bij aankomst

3. 2e dag!

4. Freya, net bij mij thuis

5. Nala die Freya aan het observeren is in haar toren

6. Knapperd

7. En de andere knapperd

8. Nala helemaal KO

9. Samen vogels kijken

10. Nala haar eerste dierenarts bezoekje voor controle

11. Een lief momentje samen

12. Knapperd, recente foto ook

13. En een foto van gisteren.

14. Wederom een lief momentje

15. En een foto van vandaag, Nala is in een maand tijd al flink gegroeid en gaat Freya voorbij

Nala en Freya botsen nog steeds afentoe, Freya houd van haar persoonlijke ruimte en Nala houd van haar (Freya) persoonlijke ruimte