Het is bizar, maar het eerste topic in 2024 is rond - we hebben 52 weken lang een foto van onze huisdieren geplaatst. Wat hebben we door dit topic leuke, grappige en knappe dieren leren kennen. Naast heel veel lief, hebben we ook leed gedeeld. We hebben van alles voorbij zien komen, natuurlijk paarden, katten en honden, maar ook hertjes, kippen, knaagdieren en vissen. En als je dan een jaar lang elke week een foto plaatst, kun je via het topic terugkijken in je eigen opgebouwde jaararchief. Op naar een mooi topic voor 2025! Dat het maar net zo actief mag zijn als het 2024-topic en hopelijk met vooral heel veel lief en amper leed

Dit zijn de ‘spelregels’:
- Elke week (van maandag tot en met zondag) een foto van je huisdier(en)
- Elk huisdier mag, van hond tot aan slak en alles er tussenin
- De foto hoeft geen hoogstandje te zijn, mag ook gewoon een telefoonkiekje te zijn
- Elke week één foto per Bokker (al zijn we hier niet echt streng in

- Als je meerdere huisdieren hebt, hoeven ze niet elke week allemaal op de foto te staan
- Niet elke post hoeft een foto te bevatten, reageren op elkaars dieren is ook leuk

Het lijkt me leuk dat als je mee wil doen, je in principe er voor gaat om in heel 2025 elke week een foto te plaatsen. Geen man overboord als het eens een week niet lukt, maar het zou jammer zijn als er veel eenmalige posters in het topic zijn, omdat het ook juist zo leuk is huisdieren vaker te zien langskomen

Wat mij betreft beginnen we woensdag 1 januari met de eerste week en pakken we op maandag 6 januari de tweede week op.
Eén van mijn kiekjes uit 2024 (week 12) van mijn drietal:

Elmo de grote zwarte poedel, Halo het blue merle bordercolliemeisje en Bandhu de zwart witte border collie.
En het topic van afgelopen jaar mag natuurlijk niet ontbreken: [BB] 2024: elke week een foto van je huisdieren