Sommige Bokkers kennen de topics over mijn cavia's misschien nog wel, maar de laatste jaren plaats ik niet meer zo veel. Dit is mijn laatste volgtopic over de jongste generatie, inmiddels 3 jaar oud;
[BB] Cavia Billyoncé
Ik heb uiteraard nog steeds bovengemiddeld veel cavia's

Nou is kerst altijd een leuk thema voor foto's, dus het leek mij wel wat om hier weer eens wat te plaatsen.
Eerst even het hele stel

Loekie stuurde enkele wensen naar de Kerstman. Beter te veel dan te weinig natuurlijk

https://boktimg.nl/img/m/UQKql5.jpg
Soms zijn social media trends toch wel erg leuk

Bibi

Met een gastrol voor onze hond Abby

Vanavond was het tijd voor het favoriete onderdeel van de cavia's; het Kerstdiner!
Dit zijn Bibi, Guusje & Loekie. De drie zusjes wonen samen in een verblijf en dat gaat ontzettend goed samen. Helaas woont hun moeder niet bij ze, want daar maken ze ruzie mee

Moeder Billy woont samen met castraat Tommie. Tommie had last van de kou, dus zij wonen nu gezellig in de woonkamer. Overwinteren in 'Spanje', maar dan voor cavia's

Tommie, nog steeds mini, maar de oudste van het stel!

Dit zijn Jackie & Kiko. Jackie (de lichte) is een beertje van de vijfling en Kiko een gecastreerd beertje dat ik vorig jaar heb gekocht omdat de broertjes geen klik met elkaar hadden.

Dit is Ozzy, de tweede beer van de vijfling. Hij is heel brutaal en ondernemend

Scooby is Ozzy's nieuwe vriendje, hij is zowaar nog brutaler én ondernemender dus ze zijn een geweldige match

Nog een fijne Kerst voor alle Bokkers!