Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hhilde schreef:Voor mijn jongste hond heb ik, toen hij pup was, een verzekering bij Ohra afgesloten, eentje met bijna alle extra pakketten. Inmiddels loopt die verzekering al ruim 7,5 jaar en ik ben heel tevreden. Het wordt elk jaar weer duurder en het is ook echt niet goedkoop, maar ik heb nog nooit problemen gehad met uitbetaling. Het gaat supermakkelijk via de app en ik ben tevreden over de 80% vergoeding die ik krijg.
Destijds heb ik de verzekering afgesloten omdat ik geen ruime spaarrekening had en wel verzekerd wilde zijn van de beste zorg voor mijn hond. Inmiddels gelukkig een ruimere financiële positie, maar ook twee (onverzekerde) honden erbij en een klushuis, dus we houden Elmo’s verzekering mooi aan mochten dingen ineens tegelijk komen. De andere twee honden kreeg ik cadeau bij mijn relatieen daar waren ze al onverzekerd. Voor een volgende hond zou ik het zeker weer overwegen, afhankelijk van mijn financiële situatie t.z.t.
Als ik voldoende spaargeld zou hebben en ook de ‘zekerheid’ dat dat de komende tijd/jaren zo zou zijn, zou ik niet per se weer een verzekering kiezen.
muzzy17 schreef:Ik zit bij Ohra met mijn 2 honden.
1 van 7 jaar
1 van 10 jaar
Ben er tevreden over in de zin van dat het makkelijk is om te declareren. Ze zijn altijd heel snel. Vaak binnen 5 min al antwoord hoe hoog de vergoeding is en paar dagen later staat het geld erop.
Wel is het in de loop de jaren heel erg duur geworden. En daar waar het eerst om een 'leuk' bedrag ging is het nu een grotere hap.
2017 voor beide 63
2024 voor beide 120
muzzy17 schreef:Ik zit bij Ohra met mijn 2 honden.
1 van 7 jaar
1 van 10 jaar
Ben er tevreden over in de zin van dat het makkelijk is om te declareren. Ze zijn altijd heel snel. Vaak binnen 5 min al antwoord hoe hoog de vergoeding is en paar dagen later staat het geld erop.
Wel is het in de loop de jaren heel erg duur geworden. En daar waar het eerst om een 'leuk' bedrag ging is het nu een grotere hap.
2017 voor beide 63
2024 voor beide 120