Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Ik had een dierenarts praktijk op het oog maar helaas zag ik net een recentelijke negatieve review en weet het niet meer zeker. Het moet bereikbaar zijn met de auto (dus parkeergelegenheid) en niet buitensporige bedragen hanteren en uiteraard diervriendelijk en genoeg kennis. Ik heb zelf een Maine Coon poes) 4 maanden oud momenteel) en woon in Den Haag Zuid (nabij kerketuinen) en er komt een wat oudere poes nog bij .
Lisitano schreef:Ik ga al jaren naar Makker en ben heel tevreden. Die zit bij de Leyweg. Een fijne dierenarts die heel fijn meedenkt.
Nyaleti schreef:Vraag vooral naar hoe de spoeddiensten verdeeld zijn.
Ik denk dat het in die regio lastig is om iemand te vinden die de nachten nog zelf doet, waarschijnlijk moet je dan naar een duur Dierenziekenhuis van Evidensia of Anicura. Vraag waar dat is, hoe ver het is.
Sommige hebben nog een dienstenkring dat je in het weekend overdag en doordeweeks tot 23u, nog bij een collega praktijk terecht kan.
Maakt een flink verschil in kosten en soms ook in afstand.
En laat je niet afschrikken door een negatieve review. Die vindt je bij elk bedrijf wel.
Nyaleti schreef:Vraag vooral naar hoe de spoeddiensten verdeeld zijn.
Ik denk dat het in die regio lastig is om iemand te vinden die de nachten nog zelf doet, waarschijnlijk moet je dan naar een duur Dierenziekenhuis van Evidensia of Anicura. Vraag waar dat is, hoe ver het is.
Sommige hebben nog een dienstenkring dat je in het weekend overdag en doordeweeks tot 23u, nog bij een collega praktijk terecht kan.
Maakt een flink verschil in kosten en soms ook in afstand.
En laat je niet afschrikken door een negatieve review. Die vindt je bij elk bedrijf wel.
Babootje schreef:Voor operaties ging ik (wonend in Den Haag) altijd naar Dierenartsenpraktijk Sleeuwijk (nu overigens ook van Anicura). Een speciale kortsnuiten praktijk. Nu heb ik geen kortsnuit maar het prettige van die dierearts was dat je je hond op afspraak kon brengen. En wachten tot na de operatie. Je kon dan bij het inslapen en uitslapen van je dier zijn. En doordat alle operatiekamers een glazen wand hadden, kon je ook de operatie zien.
Maar het fijnste vond ik wel dat je je dier niet hoeft achter te laten en dan een keer gebeld wordt tot ze ermee klaar zijn. En bij het in- en uitslapen kunnen zijn is heel fijn voor je hond.
Nog geen kliniek gevonden dichterbij die dat ook doet.
Babootje schreef:Bijna alle dierenartsen in Den Haag zijn onderdeel van Caressa, Evidensia of Anicura. Wat veel invloed heeft op de prijzen. Die aangesloten dierenartsen proberen je ook altijd in (onnodige) vervolgonderzoeken te praten. Ik heb juist meer interesse in een dierenarts die dat niet is (nog zelfstandig werkt).
Voor spoed kun je altijd wel terecht bij Evidensia.