Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SnuitjeLove schreef:Is het een optie om er tijdelijk een 'leenhond' ofzo bij te nemen van het asiel. Kijken of dat haar helpt, en dan met de afspraak dat die hond weer terugkan als jou hondje overlijdt?
Nyaleti schreef:Snap de gedachtegang wel. Maar wat heb je al geprobeerd? Heb je contact gehad met een gedragstherapeut? Of in overleg met de dierenarts kalmerende medicatie?
Ik zou in iedergeval wel het een en ander proberen anders vind ik het wel unfair om haar te laten gaan.
Ragdollcat schreef:Zoals ik het lees: het is een last/ probleem en wil je er vanaf. Alleen praat je het voor jezelf goed met dat het dit en dat mankeert en het gedrag.
Het is ook niet makkelijk, maar wees gewoon eerlijk.
Ragdollcat schreef:Zoals ik het lees: het is een last/ probleem en wil je er vanaf. Alleen praat je het voor jezelf goed met dat het dit en dat mankeert en het gedrag.
peppalover10 schreef:Ragdollcat schreef:Zoals ik het lees: het is een last/ probleem en wil je er vanaf. Alleen praat je het voor jezelf goed met dat het dit en dat mankeert en het gedrag.
Wauw, bizarre reactie dit. Het beestje is oud en heeft serieuze hartproblemen waardoor ze regelmatig benauwd is vaak hoest. En ze kan geen rust meer vinden doordat ze continu in de gaten houdt of ze niet alleen wordt gelaten. Maar begrijpend lezen is blijkbaar lastig voor je, geeft niet hoor.
aisa schreef:rare reactie idd..
voorbeeld mijn vriendin wilde haar hondje laten inslapen...bijna 14 ,doof,staat tegen een muur te blaffen met haar neus ,onzindelijk ,mager .
advies dierenarts,nou mevrouw ..ik heb wel wat pillen voor haar gemoedsrust.![]()
Nou echt, zelf de keuze maken die voor haar eerlijk zijn.dat is de enige echte goede gedachten ts
En niet via bokt je mening vragen,jij weet wat goed voelt... hondje heeft een fijn leven gehad!
Ragdollcat schreef:aisa schreef:rare reactie idd..
voorbeeld mijn vriendin wilde haar hondje laten inslapen...bijna 14 ,doof,staat tegen een muur te blaffen met haar neus ,onzindelijk ,mager .
advies dierenarts,nou mevrouw ..ik heb wel wat pillen voor haar gemoedsrust.![]()
Nou echt, zelf de keuze maken die voor haar eerlijk zijn.dat is de enige echte goede gedachten ts
En niet via bokt je mening vragen,jij weet wat goed voelt... hondje heeft een fijn leven gehad!
Precies dat.
Ik ben het eens.
Heeft n fijn en goed leven gehad.
Dan is het in laten slapen oke, zeker als het nogal wat mankeert en niet happy is.
Maar ik proef toch wel dat ze ervanaf wilt en somt dan van alles op om het voor zichzelf goed te praten.
Het is ook niet makkelijk, maar wees dan wel eerlijk.