Ik hoop dat ik dit topic mag openen.
Mijn lieve Peach is woensdagmiddag 23 oktober tussen 14 en 15 naar buiten gegaan en sindsdien niet meer thuis gekomen. Dit is helemaal niks voor haar, ze is normaal gesproken binnen 3 uurtjes weer thuis

Ze is vertrokken vanaf de Klamp in Heerhugowaard, maar inmiddels vraag ik me af of ze nog in de buurt is. Woensdagmiddag waren er veel werklui in de wijk, dus mijn grootste angst is nu eigenlijk dat ze wellicht is meegelift in een werkbus/werkauto. Uiteraard kan ze ook in elke andere willekeurige auto zijn meegelift. Of ze is geschrokken/verjaagd. Ik heb werkelijk geen idee meer en alle scenario's zijn al 100 keer door mijn hoofd gespookt.
Peach is een (vermoedelijk) vier jarige gesteriliseerde poes, ze is naar mij heel aanhankelijk maar naar anderen kan ze soms wat schuw zijn. Ze is gechipt en deze staat ook op vermist aangegeven.
Daarnaast is ze uiteraard aangemeld bij Amivedi: https://www.amivedi.nl/detail/?meldingid=2112065
en staat ze op diverse Facebookpagina's. Daarnaast heb ik meerdere dierenartsen aangeschreven hier in de buurt.
Ik ben bezig met flyeren en haar kattenbak+krabpaal staan buiten in de hoop dat ze haar weg weer terug naar huis vindt. Zouden alle bokkers hun oren en ogen open willen houden en contact met mij willen opnemen als ze Peach (denken te) hebben gezien?
Voor de volledigheid nog een aantal foto's van Peach. Ze heeft (gelukkig) redelijk specifieke kenmerken, zoals de zwarte vlek bij haar oog. Ook heeft ze (als deze niet is af gegaan) een groenig halsbandje om met een adreskokertje.

Heel hartelijk dank aan iedereen die naar haar uitkijkt en ik hoop dat ze heel snel weer thuis is!