Ik heb 3 konijnen in mijn tuin. Zijn nu zo'n 4 jaar oud, dwergjes en alle 3 geholpen mannen. Ze zijn nieuwsgierig en komen graag bij je kijken, maar zijn geen knuffelkonijnen.
Op dit moment ben ik echter zo goed als volledig ingetrokken bij mijn vriend. Hier is helaas geen ruimte voor de konijnen. Op dit moment ga ik 1x per week naar huis en maak al het eten klaar, wat mijn huisgenoot dan dagelijks geeft (incl hooi en water). Er hangt zelfs een camera in het hok dat ik wel oogje in het zeil kan houden. Wat dat betreft komen de beestjes dus helemaal niets te kort. Hebben dagelijks hun eten incl variatie van verse groenten, konijnen vriendjes en een zeer ruime ren (10m2 met soms toegang tot de gehele tuin). En eerlijk.. mij zullen ze echt niet missen

Maar ik ben mij wel bewust dat de situatie tussen nu en een jaar op zo'n manier kan veranderen dat ik echt een nieuw huisje voor ze moet zoeken.
Ik wil liever nu al rustig aan gaan kijken dat ze echt naar goede plek gaan, ipv dat misschien de situatie verandert dat ik in korte termijn iets moet ondernemen. Ik vind niet erg om financieel verantwoordelijk voor ze te blijven, ook niet voor de vaste kosten evt. Maar hoe leg je zo iets vast? Iemand tips hoe je beste kan aanpakken?