Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prugelpiet schreef:Mijn katten lopen ook in de buurt, maar als er zulke ellende speelde zorgde ik er zelf wel voor dat ze de tuin niet meer uitkonden. En de terror kat dus niet meer in de tuin.
Ladygiroc schreef:Als iedereen zijn eigen katten nou eens op eigen terrein zou houden, zou dit hele gedoe niet bestaan.
Je laat je honden ook niet lukraak los lopen buiten, snap niet waarom katten dat recht wel nodig blijken te hebben?
Ik zal vast voor sommige een verkeerde mening hebben maar ik vind dat je je dieren in je eigen tuin moet houden.
En ja, mijn eigen katten zitten in een afgesloten tuin, waar ook geen andere kat in kan.
Melzazu schreef:Dat water zal bij een bengaal waarschijnlijk niet werken. Die hebben namelijk geen angst voor water.
Ik vraag me af of die mensen wel enig idee hebben gehad wat voor soort kat je met dit ras in huis haalt. Het zijn geen “beginners” katten om het zo maar te noemen en om deze dan zomaar buiten te laten en de buurt er dan mee op te zadelen vind ik echt niet kunnen.
Lastig wat je nu verder doen moet aangezien je het al hebt aangekaart bij deze mensen. Ik zou denken dat ze toch in ieder geval moeten zorgen dat die kat niet uit hun tuin weg kan maar goed dan moeten ze dus wel mee willen werken aan een oplossing.
Hannanas schreef:Bengalen willen toch ook altijd graag wel veel uitdaging dmv een ren in de tuin, zo’n groot loopwiel voor katten in huis, spelen en Volgensmij vaak liefst een vriendje. Hebben ze zo’n loopwiel in huis?
dioni schreef:Op eigen terrein mag je wel een schutting plaatsen ik meen tot 1.80 hoogte is toegestaan. Een stroomdraadje erop is geen slecht idee.