Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sweetgirl1 schreef:Ik volg even.
Onze hond knaagt letterlijk zijn zooltjes kapot en ben opzoek naar goede schoentjes of sokjes voor hem.
Pippa13 schreef:Sweetgirl1 schreef:Ik volg even.
Onze hond knaagt letterlijk zijn zooltjes kapot en ben opzoek naar goede schoentjes of sokjes voor hem.
Is ook bekend waarom zij dit doet? Vaak is dit terug te herleiden naar bijvoorbeeld een allergie.
Mocht je hond al door de medische molen zijn geweest, dan kan ik alsnog de non stop booties aanraden. Die zijn stevig en ademend.
Pippa13 schreef:Ons derde setje komt van de lokale 'welkoop' achtige winkel uit Noorwegen.
Schuur_ schreef:Ik heb afgelopen weekend de Non Stop Protector booties gebruikt en ben er tevreden van. Ben naar de boerderij vertrokken met 4 schoentjes en met 4 terug gekomen. Ben wel blij dat ik mijn hond heb leren zoeken naar mijn crocs in de tuin want oef, als ze terug komt van de tarwestoppel of sloot en je moet zelf een zwart schoentje zoeken wordt het lastig.
Als ze door de zware klei rennen is er best een kans dat het schoentje blijft zitten maar de hond doorloopt zeg maar. Dat wil ik dus eens ervaren tijdens een wandeling want dat is anders dan met 3 honden door het land rauzen.
De booties blijven voor pootmankementen maar ik denk dat ze voor mijn teef ook wel waardevol kunnen zijn op ondergrond met prikplanten tijdens de jacht.