Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinker_sally schreef:hoe geef je die capsules? Mijn poedeltje is een kieskeurige eter namelijkMijn oudere kat doet het heel goed op puur soepel. 1x Per dag een capsule.
Mijn moeder is het daardoor ook gaan geven haar haar 12 jarige boomertje die steeds moeilijker ging lopen en daar zien we ook echt verschil bij. Hij krijgt als ik het goed heb 2 capsules per dag.
Art_Ificious schreef:tinker_sally schreef:hoe geef je die capsules? Mijn poedeltje is een kieskeurige eter namelijkMijn oudere kat doet het heel goed op puur soepel. 1x Per dag een capsule.
Mijn moeder is het daardoor ook gaan geven haar haar 12 jarige boomertje die steeds moeilijker ging lopen en daar zien we ook echt verschil bij. Hij krijgt als ik het goed heb 2 capsules per dag.
Jennyj01 schreef:Voor mijn hond werken al deze dingetjes amper. Wat voor hem wel verschil maakte is een orthopedisch kussen. Zorgen dat hij regelmatig beweegt en vooral zichzelf niet overvraagd. Niet te lang en hard spelen met andere honden. En geen apporteer klusjes meer. En niet te zwaar wordt.
Art_Ificious schreef:Thnx.
Ik ga het sowieso ook even bespreken met onze dierenarts.