Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cchanny schreef:Ik vind het geweldig om te zien, helaas staan mijn ouders er niet voor open. Maar onze hond is enorm slim dus ik denk dat het best haar kan helpen om met ons te communiceren zodat ze niet steeds zo hoeft te blaffen.![]()
Als ik uiteindelijk een eigen hond krijg, zou ik het echt willen proberen.
Goof schreef:Oh, dit lijkt me echt heel erg leuk.
Vooral mijn mini is reteslim en kan erg goed communiceren. Ik ben alleen bang dat hij de gele dag eisen gaat stellen, hij voelt zichzelf nogal het prinsje in huis
Macs schreef:Cchanny schreef:Ik vind het geweldig om te zien, helaas staan mijn ouders er niet voor open. Maar onze hond is enorm slim dus ik denk dat het best haar kan helpen om met ons te communiceren zodat ze niet steeds zo hoeft te blaffen.![]()
Als ik uiteindelijk een eigen hond krijg, zou ik het echt willen proberen.
Misschien lukt het wel om de blafjes te onderscheiden, als ze dat goed aangeeft. Hier weet ik inmiddels precies welk blafje 'ik moet poepen' of 'mijn waterbak is leeg' betekent
Jammer dat je ouders er niet voor open staan. Wellicht zou je zelf iets kunnen aanschaffen en het op je kamer kunnen leggen. En dan wel met je hond trainen?
Je kan bijv ook de namen van speeltjes koppelen aan de buttons ipv dagelijkse behoeften. Ben je toch lekker bezig met je hond!
Jasmijn schreef:Ik heb geen instagram maar vol dekattentrainster op facebook en ben ook begonnen na haar workshops bij Happy Cat.
Via haar tips drukt hij nu ook 2 buttons echt in.
Knuffelen en snoepjes.
Verder heb ik trainen staan maar daar doet hij niets mee en klaar, maar die snapt hij alleen als hij er zin in heeft.
Als ik doe knuffelen klaar loopt hij soms weg maar soms blijft hij ook gewoon op de knuffelbutton stampen.
Als ik de Fluent.pet buttons heb wil ik iig de button spelen toevoegen.
Ik wil niet meer dan 8 buttons denk ik.