Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flux schreef:Stipje. Ik run een dagopvang. Legaal. Dus met UBN nummer en juiste papieren. Er gelden zeker regels voor het bedrijfsmatig opvangen van honden. Ook in je eigen huis en gezin.
Benches zijn bedrijfsmatig niet toegestaan. Ik ben nu druk met werk maar wil later wel wat toelichten als er vraag naar is.
Symke schreef:Ik lees ook mee. We passen bij ons thuis op, maar 1 hond per keer( tenzij de eigenaar er meer heeft dan mag twee of meer wel, dus v zelfde eigenaar)
Het lastige is dat er ook heel vraag is naar dagopvang, bijv elke woensdag, maar dat dat v mij niet handig is want dan kan ik geen vakantie opvang doen. Doordat die woensdag al vol is kan de hele week niet zeg maar
Dus doe ik geen vaste dag opvang, alleen vakantie, mensen mogen vragen v een dagje maar als er een hond is kan t niet
Ik vind vakantie opvang ook leuker, dan is de hond er een hele week bijvoorbeeld en dan wen je ook aan elkaar, erg gezellig!
Heb ook vaak honden die niet in een pension kunnen bijv vanwege niet met andere honden overweg kunnen
Maar levert niet super veel op idd. Dan kan misschien dag opvang waarbij ik juist wel meerdere neem beter.
Lastig dilemma
Wispeltuur schreef:Flux schreef:Stipje. Ik run een dagopvang. Legaal. Dus met UBN nummer en juiste papieren. Er gelden zeker regels voor het bedrijfsmatig opvangen van honden. Ook in je eigen huis en gezin.
Benches zijn bedrijfsmatig niet toegestaan. Ik ben nu druk met werk maar wil later wel wat toelichten als er vraag naar is.
Ik zou het ontzettend waarderen als je hier meer over zou willen vertellen!
marleen_usar schreef:Er zijn adressen die vragen 50 euro voor 24 uur, dan verwacht je echt een 5 sterrenopvang. De prijzen verschillen echt heel erg, zo zijn er ook maar een paar die een puppie aan nemen. Hier komen ze van pup tot hoogbejaard, maar ook suikerziekte, epilepsie, doof en blind enz die komen ook. Er zijn er dus ook die medicijnen nodig hebben, en dan is het echt heel moeilijk om een oppas te vinden dat hoor ik dan van die baasjes.
Symke schreef:Dat soort honden komen vaak bij ons idd![]()
Geen vreemde honden, hele dag iemand thuis , eventueel kan uitlaten en spelen op prive terrein als nodig is
marleen_usar schreef:\Er zijn adressen die vragen 50 euro voor 24 uur, dan verwacht je echt een 5 sterrenopvang. De prijzen verschillen echt heel erg, zo zijn er ook maar een paar die een puppie aan nemen. Hier komen ze van pup tot hoogbejaard, maar ook suikerziekte, epilepsie, doof en blind enz die komen ook. Er zijn er dus ook die medicijnen nodig hebben, en dan is het echt heel moeilijk om een oppas te vinden dat hoor ik dan van die baasjes.