Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Ook voor de sneeuw heb ik nu andere gekocht omdat ze met haar lange haren aan poten ook rond vriespunt dan snel ijsvorming krijgt waar ze last van krijgt, dus daar ga ik de specifieke sneeuw booties dan voor gebruiken om uit te helpen.
Miepmiept schreef:cursebreaker schreef:Ook voor de sneeuw heb ik nu andere gekocht omdat ze met haar lange haren aan poten ook rond vriespunt dan snel ijsvorming krijgt waar ze last van krijgt, dus daar ga ik de specifieke sneeuw booties dan voor gebruiken om uit te helpen.
Welke heb je voor sneeuw? Ik zie de bui hier namelijk ook een beetje hangen met mijn Poedel kruising.
Miepmiept schreef:Thnx, iets hoger lijkt me idd ook fijner gezien de beharing op zijn poten.
Veel sneeuwt het niet meer, maar dan kunnen ze een hondenleven lang mee.
cursebreaker schreef:Miepmiept schreef:Thnx, iets hoger lijkt me idd ook fijner gezien de beharing op zijn poten.
Veel sneeuwt het niet meer, maar dan kunnen ze een hondenleven lang mee.
Ja idd, deze dingen kunnen prima een hondenleven lang mee. Ik vind ze ook nog best betaalbaar voor zo’n hele set en NS heeft altijd wel echt top spul
Schuur_ schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen. Mijn jachthond heeft haar zool kapot en zit nu in herstel. Om het verband droog te houden heeft ze een medical pet boot tijdens het uitlaten maar dit gaf me het idee om tijdens de jacht misschien ook te kijken naar schoenen.
Ze is inmiddels 4 jaar, nooit schoenen gedragen en tijdens trainen ook niet ontzien in de ondergrond maar bramen, distels en brandnetels blijven lastig. Bij de decathlon heb ik een mooie ergonomische en ademende set gezien: https://www.decathlon.be/nl/p/mp/i-dog/ ... f277e32866
Zijn er nog andere suggesties?
Schuur_ schreef:Bedankt voor je uitgebreide uitleg!
Gebruikers op dit forum: _Iris, Bianca_v_s, Deri, Emmaa_92, Ilayla, kiki1976, MizzMontana, Sourire, Varenka en 41 bezoekers