Jeetje wat een reacties! Super fijn
Ik heb alle genoemde brokken opgezocht maar ik zie bij ze allemaal toch ingrediënten staan die ze echt helaas niet mag hebben (vooral erwt komt toch vaak voor). Soms zie ik overigens ook zoete aardappel staan in de ingrediënten lijst. Is dit niet hetzelfde als aardappel? iemand die dit weet? Anders check ik even met de dierenarts.
Just Russel wordt hem niet inderdaad, teveel ingrediënten waar ze niet tegen kan.
Hannanas schreef:Edit: als dit goed gaat wat je nu voert zou ik niks veranderen maar enkel zoeken of je houdbaar eend en hert kan vinden wat goed gaat als KVV geen optie is. Die pure blikken en worsten bestaan van heel veel merken.
Als ik niks beters kan vinden dan blijf ik deze brok gewoon voeren ja
Maar als ik wel iets beters kan vinden waar ze tegen kan dan wil ik dat maar al te graag toch even proberen. Die houdbare worsten / blikken, moet je die daarna niet in de koelkast bewaren als het eenmaal geopend is?
8nnemiek schreef:Mijn hond kreeg als pup lange tijd geitenyoghurt. Ik had er nog nooit van gehoord, maar je kan het blijkbaar gewoon in de supermarkt vinden. Niet als volledig voer natuurlijk, maar wellicht handig als aanvulling, samen met kwarteleitjes.
Interessant! Geitenyoghurt nooit geprobeerd. Staat ook niet onder de melk categorie dat ze er allergisch voor is dus misschien nog wel eens te proberen voor op de likmat.
Wesco schreef:
Grappig dat je die stuurt, ik woon om de hoek van die winkel en bestel daar ook de KVV. Ik zie wel dat ze gebruik maken van zoete aardappel. Enig idee of dit dezelfde eiwit is als 'normale' aardappel?
Nyaleti schreef:Ken vanuit de praktijk genoeg honden die al jaren op de anallergenic staan. Nooit wat vanuit gehoord, ook niet vanuit de DA, dat dat niet kan.
Je voert nu 50/50 vlees en brok. Kun je niet in de ochtend ook nog half brok half vlees proberen? Dan zit je nog op 1/4 brok en dat is wel verwaarloosbaar.
Snap de struggle wel. Fijn dat het goed gaat en ook wel zo dat je het niet opnieuw moet gaan uitlokken met nieuw voer want dan duurt het weer weken. Maar zulke slechte merken voeren zou mij ook heel erg tegen staan

maar ik denk dat je het al heel goed opvangt met KVV erbij.
Als ze nog maar op 1/4e brok staat op een dag en de volgende dag vollop brok, gaat dat wel ok? Ik heb in mijn hoofd dat dat een iets te grote stap is.