maar dat heeft hier dus mee te maken denk ik. Erg fijn natuurlijk dat ze het hier goed op doet, maar de brok bestaat voor maar liefst 54% uit rijst waardoor ik er zelf niet een al te grote fan van ben (te weinig dierlijke proteïne, teveel opvulling). Ik ben dus opzoek naar een brok waar hondje niet allergisch voor is en 'minder opvulling, meer dierlijke proteïne' heeft. Helaas ik heb het na al die tijd nog niet gevonden (hondje is volgende maand 10 maar nog super fit gelukkig). Misschien dat iemand hier een idee heeft?
De allergieën van mijn hondje:

Ja, het zijn er echt zoveel
Voornamelijk klasse 0 allemaal maar helaas merk ik dit al heel erg bij haar. Kalkoen en Kip heb ik ook nog als eliminatie dieet geprobeerd bijvoorbeeld voordat ik deze officiele test liet doen. Dit resulteerde meteen in een ontstoken oor en hééél veel jeuk..
Qua KVV wissel ik af tussen 100% eend en 100% hert en dat gaat ook perfect. 100% overgaan op KVV zal het ook niet worden. Tijdens vakanties of (spontane) uitjes gaan de honden namelijk naar vrienden toe en die hebben geen ruimte voor vlees in de vriezer of koelkast. Voor die momenten staan ze dus 100% op brok en dan heb ik liever dat ze al gewend zijn aan brok en ik het niet eerst nog moet opbouwen.
Wie o wie weet raad?
Wij voeren Acana free run duck, maar daar zit erwt en linzen in.
. 
)
maar ik denk dat je het al heel goed opvangt met KVV erbij.
Maar als ik wel iets beters kan vinden waar ze tegen kan dan wil ik dat maar al te graag toch even proberen. Die houdbare worsten / blikken, moet je die daarna niet in de koelkast bewaren als het eenmaal geopend is?