Wasbaar hondekussen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

carika

Wasbaar hondekussen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-24 12:37

Ik zoek een nieuw kussen voor onze hond. 30kg formaat herdershond.
Nu slaapt hij op een ledikant matras, dat bevalt opzich prima.

Helaas heeft de kat (ja ze liggen graag samen op het kussen) de neiging om er zo nu en dan op te plassen |(
Inmiddels krijg ik de geur er niet meer goed uit en moet er iets nieuws komen.

Bestaan er kussens die in zijn geheel in de wasmachine kunnen? Het liefst in twee delen aangezien het anders niet gaat passen ben ik bang.

criollo_yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 12:50

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 13:47

Heb je het ook al eens met schoonmaakmiddel geprobeerd dat specifiek tegen urine-geur is, zoals CSI urine? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel vaak langs zien komen op bokt.

Mocht je toevallig uitkomen bij Freudentier (1x 100x90cm, 1x 110x64cm) of Hundlands (3x 70x90cm), heb ik daar ivm overlijden nog haast in nieuwstaat diverse wasbare manden en kussens van over (zie onderschrift).

Mizora

Re: Wasbaar hondekussen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 15:45

Als het ledikantmatras op zich goed bevalt, zou ik een andere regelen van 120x60 en 2 waterdichte moltons samen met hoeslakens kopen. Mijn hond liet tijdens epileptische aanvallen alles lopen en dit beviel prima (met in de winter een dun synthetisch dekbed in hoes erop gelegd voor meer kuiltje).

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 16:52

Designed by lotte! Een hele fijne mand en afritsbare hoes.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 17:36

Waterdichte hoes om je matras doen.
Ik heb hier een ledikantmatras met waterdichte hoes en daarover een hoeslaken met een kleurtje.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 16:55