Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
123321 schreef:Het zal vast besproken zijn, maar voor de compleetheid: er was geen wisseling in voer? Wat voerde je voor hij ziek werd? Wat voer je nu?
123321 schreef:En van welke eiwitbron? Zowel de brok als het vlees?
Ik zou het de moeite waard vinden om met de DA te overleggen of je tijdelijk over kunt op een andere eiwitbron om uit te sluiten dat het idd een voedselallergie is.
Lukasje schreef:Dus het is eigenlijk erg plots begonnen? Ik lees ook “gestopt met vlees geven”. Was dat dan nieuw, voeding die hij voordien niet gewend was?
En ontworming? Wordt de ontlasting daarop gecheckt, of Hummer regelmatig ontwormd?
ChiVet schreef:Waar kwam het vlees vandaan en hoe bewaar je het voor hij het krijgt? Was het rauw?
En misschien een inkoppertje, maar heeft de dierenarts al getest op giardia of andere parasieten?
Goof schreef:Mijn eerste gedachte was de alvleesklier.
Kunnen ze daar niet alsnog een echo ofzo van maken? Dat geeft namelijk wel echt deze klachten.
scrabbel schreef:Ik zou beginnen met een endoscopie te maken van de maag. Gevolgd door eventueel een echo van de darmen. Vind dat er in een maand tijd weinig onderzoek gedaan is.
Shari_B schreef:Goof schreef:Mijn eerste gedachte was de alvleesklier.
Kunnen ze daar niet alsnog een echo ofzo van maken? Dat geeft namelijk wel echt deze klachten.
Ja daar hebben ze dus uitgebreid bloedonderzoek naar gedaan maar dat kwam allemaal normaal terug, kan wel vragen of ze het evt donderdag mee kunnen nemen met de echo, als we dan toch bezig zijn