Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siamsmeesje schreef:Niet met dit specifieke middel, maar wel met iets anders smerigs. Dat gaf ik toen verdund in een groter spuitje met 5 mL water erbij. En goed achterin de keel spuiten. Met genoeg vocht moet hij uiteindelijk wel slikken als je z'n snuit omhoog houdt.
Desnoods hield ik z'n snuit omhoog en spoot het tussen z'n wang en kiezen, zo dicht mogelijk bij de achterste kiezen. Vloeistof wil altijd naar het laagste punt, dus slikken wordt dan een must.
Succes, want dit is echt een handigheid.
xLoki schreef:Ik ben wel handig en mijn kat is gelukkig geen krabber/bijter, maar hij knijpt gewoon zijn keel stijf dicht, hoe lang ik ook zijn snuitje omhoog houd, het loopt er op een bepaald moment gewoon uit zijn mondhoek uit... Easypill vind ik behoorlijk prijzig en ik verwacht eigenlijk dat hij dat ook niet hoeft, hij is niet zo van de snoepjes/snacks. Dat urinary drink zou ik misschien nog wel kunnen proberen om te mengen, alleen vraag me af of dat lang houdbaar is na openen? Anders is het best zonde om iedere keer zo'n blik weg te gooien omdat ik maar 2 ml nodig heb
Amber_anne schreef:Heb je overlegd met de dierenarts of het niet in een andere vorm te krijgen is? En hebben ze het ook voorgedaan hoe het vloeibaar gegeven kan worden? Wij kunnen gewoon langsgaan als het niet lukt en dan laten ze het zien en leggen het uit