[FOTO] Lieve Muis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zertab

[FOTO] Lieve Muis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-24 19:50

In corona tijd... april 2020.. vond ik op straat een grijs met witte kat. Ze zat onder de wondjes en zag er mager uit. Ik heb besloten de dierenambulance te bellen, gewacht tot ze er waren en gezien hoe het poesje afgevoerd werd. Ik vervolgde mijn wandeling terug naar huis, en werd na ongeveer 30 minuten gebeld door het dierenasiel: ''je hebt er goed aan gedaan om ons te bellen, ze is nu bij de dierenarts aan het bevallen. Er is geen chip gevonden, dus als je wil heb jij eerste optie om haar te adopteren.''

Bijna zo gezegd, zo gedaan!
Ik ben een keer naar haar gaan kijken in het gastgezin, met haar kittens, om er zeker van te zijn dat ik haar ook echt wilde. En dat wilde ik :D

En nu dus vier jaar later, woont ze dus alweer vier jaar bij ons!
Ik woon nog thuis, maar heb haar wel zelf gekocht en verzorg haar/onderhoud haar. Ik ben opgegroeid met katten dus katten zijn niet nieuw voor mij, maar dit is wel officieel mijn eerste eigen huisdier :D

Gister was een goede vriend langs geweest en heeft wat mooie foto's van haar genomen <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met mijn vriendinnetje <3

Afbeelding

Rubs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 20:55

Die heeft dubbel geluk gehad met jou, eerst toen je haar vond en actie ondernam, en later door haar een goed huis te geven. Veel geluk met haar.

silvia58

Re: [FOTO] Lieve Muis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 21:48

Wat lief ! Nog veel gezonde jaren met haar ! <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie