Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveBodin schreef:Ik zal het met ze overleggen. Na 10 maanden (en laten we het over het geld maar niet hebben) zijn ze wel een beetje moegestreden ben ik bang. En ze zijn nu op vakantie, dus dat duurt sowieso even.
Ze hebben weleens zo'n ding opgeplakt wat dan regelmatig meet, maar hij wist het er vrij vlot (een dag?) weer af te werken. Maar dat is dus zeker nog wel een keer een optie.
Ze hebben overigens niet 1 dierenarts, maar gewoon een dierenartsenpraktijk en hebben dus alles langsgehad, van net afgestudeerde tot oude rotten in het vak.
Ketonen meet je ook via bloed toch? Want dat is vorige week dus nog gecheckt.
Edit: goed om te weten hoe hij zich nu zou kunnen voelen, dat is eigenlijk wel wat ze wilden weten.
LoveBodin schreef:Hananas, ik merk dat ik je toon het hele topic heel erg belerend vind en dat komt erg vervelend over bij mij. Vind dat lastig, wij doen hier echt ons best namelijk, maar lijken niets goed te doen....
Ik ga daarom ook niet reageren op je berichten, merk dat het me namelijk steeds in het verkeerde keelgat schiet en je mijn uitleg (via via he.. ik heb de dierenarts niet zelf gezien) opvat als dat alles slecht gaat hier en we blijkbaar hij een hele slechte praktijk zitten.
Bedankt dus voor je tips, ze komen helaas niet over zoals je ze waarschijnlijk bedoelt. Ik heb geen zin me steeds te verdedigen en ga dat ook niet meer doen.
We gaan in elk geval binnenkort weer naar de dierenarts.
Vers vlees gaat helaas niet, dat eet de andere kat niet (en die heeft zn eigen problemen waardoor chips e.d. niet gaat). Heel erg jammer, zou echt goed geweest zijn.
In elk geval bedankt voor alle tips.
Citaat:Thuismeeting is gedaan, met zo'n freestyle libre, die waardes vlogen alle kanten op (behalve de lage kant). Maar er is dus regelmatig, over langere tijd, thuis gemeten
LoveBodin schreef:Vers vlees gaat helaas niet, dat eet de andere kat niet (en die heeft zn eigen problemen waardoor chips e.d. niet gaat). Heel erg jammer, zou echt goed geweest zijn.
In elk geval bedankt voor alle tips.