Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arethe schreef:Sorry TS, ik breek even in en heb even een vraag over het gebruik van de Surefeed.
Vul je deze dagelijks met het voer wat ze deze dag mogen hebben of hoe werkt dat? En wat als ze meteen hun gehele portie van de dag opschrokken?
Arethe schreef:Sorry TS, ik breek even in en heb even een vraag over het gebruik van de Surefeed.
Vul je deze dagelijks met het voer wat ze deze dag mogen hebben of hoe werkt dat? En wat als ze meteen hun gehele portie van de dag opschrokken?
muppetmayo schreef:Hier ook goede ervaringen met de surefeed. Ik heb ook zo'n terrorist die het liefst al het eten van haar zus steelt. Ik heb er wel een extra kap op zitten op de achterkant Die kosten niet de wereld en werken goedZuslief at via de achterkant mee. Ook moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het losse voerbakje eruit heb gehaald en gewoon de brokjes in de surefeed zelf gooi. De terror wist met haar poot langs zus te hengelen en zo het bakje uit de surefeed te trekken
Maar zo zonder bakje werkt prima en je kunt hem ook goed schoonmaken.
In het begin heeft ze echt gesleept/gebeukt en weet ik t allemaal met de surefeed omdat ze eten zag maar hij natuurlijk niet op haar chip open ging. Ze kreeg hem zelfs ondersteboven gegooid. Maar ook dat weerstaat hij prima
Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Levita en 63 bezoekers