Weenect yes or no?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mist

Weenect yes or no?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-24 19:18

Na een verschrikkelijke ervaring met Tractive ( en hun compleet afwezige helpdesk )ben ik op zoek naar een andere tracker voor een kat.
Heeft iemand recente ervaringen met weenect?
Ik woon heel remote in Zweden maar gps en telefoon signaal is altijd goed. Probleem met Tractive was batterij duur (minder dan 6uur) en een helpdesk waar ( de ironie!) de medewerkers" Happiness managers" zijn, maar eigenlijk compleet geautomatiseerde email bots waren. Na 2 weken nog heen oplossing voor het probleem, laat staan een "live" persoon om mee te communiceren.

Olikea

Re: Weenect yes or no?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 10:45

Ik lees even mee. Ik ben ook op zoek naar een fijne tracker voor de kat.

Ik lees wel goede verhalen over een airtag. Er zijn ook speciale halsbandjes voor

Nyaleti

Re: Weenect yes or no?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 11:07

Oh die helpdesk van Tractive is echt drama. Netje uitleggen wat er is, aangeven dat het niet op de website staat en dan na een week reactie krijgen of je al op de website hebt gekeken ^)

Dat de batterij zo kort mee gaat is wel gek.
Ik moest een keer opnieuw inloggen op m'n account, somehow werkte dat. En later hebben ze op afstand nog eens een update gedaan.

Weenact scheelt niet veel met Tractive. Ik denk dat de batterij geen groot verschil maakt.

Misschien kun je eens kijken naar Pets on demand. Moet je het wel vanuit NL laten verzenden. Betere batterij en geen abbonement maar ik vond het wat ingewikkeld werken allemaal. Nadeel is wel dat deze tracker een stukje zwaarder is.