Maat ik ben benieuwd of mijn katje "grijs gestreept" blijft of een saaie grauwe tijger wordt.
Beestje is ongv 8 weken oud.
En links of rechtsom zijn we er happy mee naar het zou wel heel gaaf zijn als hij zo blijft.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Wettelijk mogen kittens en puppys vanaf 7 weken weg bij de moeder. Toen ik kind was (25 jaar geleden) was 8 weken standaard dat de dieren weggingen naar hun nieuwe huis. Tegenwoordig wil men dat ze langer blijven maar vraag me af waarom. Er wordt gezegd minder probleem gedrag maar wij hebben altijd katten gehad en nooit probleem gedrag. Idem met onze honden die met 8 en 9 weken bij ons kwamen wonen.
Mijn ervaring is dat moeder vaak het voeden, wassen en happen van de kindertjes ook wel zat wordt na 7/8 weken.
robeer schreef:Black tabby mackerel is ie. Dat grijze is zwart wat door de streepje grijzig wordt. Bij streepjes is de pigmentverdeling in de haar anders namelijk. Hij is dus inderdaad de saaie tijger……maar daarom niet minder leuk. Ik heb een black tabby Maine coon…..ook nooit verwacht want zo standaard
Hutcherson schreef:Is er ook een specifieke bron die en onderbouwt is en daadwerkelijk veel invloed heeft op het jonge dier?
Gebruikers op dit forum: s1993, SentiBot en 23 bezoekers