Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jokonootje schreef:Is je hond gecastreerd?
Daarnaast zou ik niet extra borstelen.
Desnoods wassen en shampoo extra lang in laten trekken. En daarna uitspoelen en droog blazen met een water blazer.
Of eens naar een trimsalon brengen
KimD schreef:Op dit moment is het haarverlies bij iedereen ronduit dramatisch, afgelopen weekend wedstrijd gehad en daar was het 'the talk of the day' dat alle honden zo extreem verharen op het moment. Ik kwam dinsdag op training en binnen en daar was het ook al het onderwerp van de dag.
Verharen heeft te maken met de stand van de maan in combinatie met het weer, vooral dat laatste gooit nu flink roet in het eten.
Eleentje schreef:Ze is nu 5KimD schreef:Op dit moment is het haarverlies bij iedereen ronduit dramatisch, afgelopen weekend wedstrijd gehad en daar was het 'the talk of the day' dat alle honden zo extreem verharen op het moment. Ik kwam dinsdag op training en binnen en daar was het ook al het onderwerp van de dag.
Verharen heeft te maken met de stand van de maan in combinatie met het weer, vooral dat laatste gooit nu flink roet in het eten.
Daar was is dus benieuwd na of het veel voorkomt momenteel.
Zal haar komende week eens wassen, het is ook al even geleden kunnen we kijken of het verschil maakt. En we stofzuigen gewoon een keer extra, dat is helemaal prima, maar wil vooral niks over het hoofd zien.
Gebruikers op dit forum: Seraphia, YandexBot en 16 bezoekers