In september hebben wij er 2 lieve kittens bij gekregen. We hebben aangekeken of we ze binnen willen houden, maar het zijn echte donderstenen en energiebommetjes

Aangezien we in de buurtapp helaas veel zien dat katten kwijt zijn en bij het bezichtigen van dit huis helaas hebben gezien dat er een kat is aangereden, durven we het niet aan om ze buiten de tuin te laten. Ze moeten dus in onze tuin blijven, MAAR hoe dan?
Ik zie dat je katrollen hebt, maar die zijn heel duur en ik vraag me af of dat niet zwaar is voor de schutting. In ieder geval gaat onze voorkeur hier niet naar uit.
Ik dacht nu aan schrikdraad rondom de tuin te spannen. Maar vraag me af in hoeverre dat ook echt werkt? En span je dat dan helemaal rondom, dus ook op onze aanbouw en de schuur die wel een stuk hoger zijn dan onze schutting? Hoe maak je dit het beste vast, etc etc.
Willen jullie met mij meedenken? Werkt schrikdraad en hoe werkt dit dan praktisch? Of zijn er nog andere (betere) opties?
Ik ben erg benieuwd hoe jullie dit doen, want we zullen vast niet de enige zijn die de katten in de tuin willen houden.
We willen trouwens geen ren, dan hebben ze eigenlijk nog niks vind ik. Ze moeten echt lekker kunnen rennen, springen en vliegjes vangen