Goed pension/kattenhotel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sabri

Goed pension/kattenhotel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-24 00:30

Hallo,

Ik ben op zoek voor mijn langharige kruising pers naar een goed kattenpension. Het probleem is , is dat ik haar heb overgenomen uit een asiel en daar zeiden ze dat ze absoluut niet overweg kon met andere katten. Ik ga haar dus geen plezier doen met een groepshuisvesting bij andere katten. Weet iemand misschien een goed kattenhotel waar ze niet dan vervolgens in een heel klein hokje moet zitten maar bv haar eigen kamertje krijgt? Ze is verder heel lief en erg aanhankelijk.

Hopelijk weet iemand wat. Liefst regio Zuid Holland maar mag ook verder weg

Texas02

Re: Goed pension/kattenhotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 00:43

Ik weet er wel eentje, maar ik weet niet of dat voor jou handig is. Het is namelijk in Scheemda, in de provincie Groningen. En duur zijn ze wel vind ik persoonlijk. Dat is deze: https://www.ookh.nl/

Wij hebben onze katten altijd ergens anders heen als wij op vakantie zijn en dat is wel in groepshuisvesting. Over het algemeen gaat dat wel altijd goed volgens mij, de minder sociale katten zoeken zich wel een plekje op waar ze rustig kunnen liggen. Maar ik snap ook best dat je dat niet wilt proberen, dan zit je ook niet rustig op je vakantieadres (mocht het om een vakantie gaan).

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 06:03

Helaas voor jou Friesland kattenpension luxor. Maar zoiets is vast dichterbij ook te vinden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 07:46

Texas02 schreef:
Ik weet er wel eentje, maar ik weet niet of dat voor jou handig is. Het is namelijk in Scheemda, in de provincie Groningen. En duur zijn ze wel vind ik persoonlijk. Dat is deze: https://www.ookh.nl/

Mijn vriend heeft hier naast gewoond. Katten lagen altijd heel relaxed voor het raam, zag er heel goed uit :j

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 07:53

Kijk eens op de facebooksite 'dierenoppas gezocht en aangeboden'.
Ik heb hier een heel fijn oppasadres gevonden.

Keldeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 09:54

Is een oppas aan huis niet veel prettiger voor de kat?

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-24 12:06

Bedankt voor de tips. Dus je kat hoeft niet speciaal heel sociaal te zijn voor in een groep. Ik heb gezien dat men hier ook adviseert om proef te logeren 2 dagen. Misschien kan ik dat ook proberen, gaat het niet haal ik haar gelijk op.
Groningen zou kunnen mochten we bv naar Denemarken etc gaan, dan eromheen plannen om poes te halen/brengen. Aan huis ook weleens gedaan maar poes ging zich toen verstoppen onder het bed en kwam niet tevoorschijn en oppas zei het was niet leuk. Nu is het wel een andere minder bange kat.
Ik ga die facebook ook eens bekijken die hier genoemd werd

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 13:43

Dat zou je kunnen proberen, proef logeren. Dat hebben wij nog nooit gedaan eigenlijk met een kat, ik wist niet dat dit gedaan werd. Maar eigenlijk best een goed idee!

Annemiek73

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 13:48

Mijn katten gaan naar Kattenhotel Disorojo in Steenbergen: https://disorojo.nl/katten/
Hier zitten alle katten van 1 eigenaar samen in 1 verblijf.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 13:52

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 14:21