Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Ik heb zelf nog nooit seniorvoeding gevoerd als ik eerlijk ben.
Als ik lees dat je kat aan de lichte kant is en zelfs wat aan zou mogen komen, vraag ik me af waarom je voer zou willen geven dat juist lager is in calorieën?
En dat maakt het ook zo lastig, want al die seniorenvoedingen lijken me gemaakt voor dikzakjes. Maar het gaat inderdaad om de fosfor, dat zei de DA ook, en daarom raadde hij aan om naar een seniorenbrok over te gaan. Haarbal schreef:Poes 'jojo't' al zeker 10 jaar met 100 gram, dan is ze 2,9 en dan weer 2,8. Nu was ze dus 2,8 en ik persoonlijk vind dat er wel weer 100 gram bij op mag. Voor de mooi. Dierenarts vond haar heerlijk stabiel.
Mensen wisten niet beter zullen we maar zeggen. Ma dacht dat ze top voor het dier zorgde, de dierenarts hielp haar later uit die droom. Hond is wel bijna 17 geworden. Dat dan weer wel
) en sinds een paar jaar krijgt hij een nierdieetbrok nadat hij wat blaasgruis had gekregen. Dierenarts gaf aan dat dit vanuit de nieren kwam. Alleen is hij het afgelopen jaar behoorlijk teruggegaan in bespiering, voornamelijk op de rug en heupen. Hij is gewoon zijn normale zelf maar wel een stuk magerder. Dus ik lees even mee voor tips