(Leren) halsband gezocht

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sem_
Berichten: 7776
Geregistreerd: 17-02-06

(Leren) halsband gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-24 22:26

Ik ben op zoek naar een mooie (bruin) leren, brede halsband voor onze labrador. Bokkers die goede ervaring hebben met bepaalde webwinkels?

Binnen draagt hij niks en met wandelen een tuig, maar ik vind het handig om ook een halsband in huis te hebben. :)

robert45
Berichten: 2885
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 22:28

Sem_ schreef:
Ik ben op zoek naar een mooie (bruin) leren, brede halsband voor onze labrador. Bokkers die goede ervaring hebben met bepaalde webwinkels?

Binnen draagt hij niks en met wandelen een tuig, maar ik vind het handig om ook een halsband in huis te hebben. :)


Dit soort dingen moet je eigenlijk gewoon in een winkel kopen. Een halsband moet je voelen om de kwaliteit te kunnen meten. Verder zit de ene band gewoon fijne dan de andere.

Online heb je hele grote kans dat je het weer terug moet sturen omdat het net niet past of niet lekker zit.

Sem_
Berichten: 7776
Geregistreerd: 17-02-06

Re: (Leren) halsband gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-24 22:56

Tot op heden heb ik niks kunnen vinden en ik kan hem ook niet makkelijk meenemen naar een winkel, vandaar dat ik toch iets online zoek. :)

noviceh

Berichten: 4834
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: (Leren) halsband gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 23:10

Wij hebben er een van Hunter voor onze hond, hele fijne kwaliteit!

Kloesje
Berichten: 149
Geregistreerd: 30-05-06

Re: (Leren) halsband gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 23:33

Als je googled op dubbele leren halsband, heb je echt al een paar hele mooie.
Die van de K9 shop lijken me degelijk
Wij hebben die van dogsport Holland, maar die is zwart. Wel echt een fijne en goede halsband.

Susanne

Berichten: 11619
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 08:45


Danielleeee_
Berichten: 3203
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 09:10


Ceetje_bokt
Berichten: 5209
Geregistreerd: 01-05-07

Re: (Leren) halsband gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 09:53

Voor alleen binnen zou ik kiezen voor lichtgewicht nylon bandje. Voor mij voelt het niet goed om een zwaardere band binnen om te houden. Onze honden hebben de halsbandjes van Dog Copenhagen Urban Style. Heel licht, enorm stevig en makkelijk te wassen in de wasmachine.
De leren banden van ‘elk’ leer (meestal fout vertaald in Elanden leer) van Hunter vind ik erg fijn, maar zijn best zwaar.

Murloc
Berichten: 335
Geregistreerd: 28-03-12

Re: (Leren) halsband gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 10:10

Ik ben erg tevreden over een halsband van Michur. Ik gebruikte hem voor een golden retriever, heb hem helaas twee weken terug moeten laten inslapen.

_Christina

Berichten: 1507
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 11:26

Hier onverwachts tevreden met een goedkope leren halsband van de een of andere bouwmarkt met een dierenafdeling. Was eigenlijk alleen gekocht voor op vakantie vorig jaar voor een tag met telefoonnummer, maar hij heeft 'm nog steeds om.