Dat denk ik ook, dan zouden de jongen door kou en gebrek aan voeding al in de problemen zijn gekomen. Misschien dat ze al oud genoeg zijn om zonder de extra warmte te kunnen? Duiven hoeven sowieso niet zo vaak gevoerd te worden als sommige andere jonge vogels, wanneer hun kropje vol zit dan kunnen ze er een tijd tegenaan. Afhankelijk van de leeftijd hebben ze (in gevangenschap/in de vogelopvang) voldoende aan een stuk of 4 voerbeurten per dag als echt kleine kuikentjes, tot 2 voerbeurten wanneer ze tegen het uitvliegen aan zitten. In het wild zullen pa en ma duif neem ik aan wel iets vaker langs gaan bij hun kroost, maar er kan prima langere tijd overheen gaan vergeleken met andere vogelsoorten.
Ik zou het nog even in de gaten houden, bij twijfel kan je altijd de lokale vogelopvang bellen.
Ps, wat ik bij 'mijn' tortelduiven merk (bij mij broeden ze ook in de tuin) is dat de jongen vaak opdringerig en vervelend worden zodra ze wat ouder zijn wanneer pa of ma bij ze komt. Bij mij in de tuin zijn de ouders wel altijd in de buurt, maar wel buiten bereik van de jongen omdat ze knettergek worden van hun baldadige pubers. Zeker als de ouders overdag even willen uitrusten of slapen dan zitten ze elders.