Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Jolien87 schreef:Getsie, dat is een naar probleem.
Heb je al eens contact gehad met de ongediertebestrijding?
TinkerTreas schreef:Jolien87 schreef:Getsie, dat is een naar probleem.
Heb je al eens contact gehad met de ongediertebestrijding?
Nee nog niet. Maar ik denk dat we dat dan met een aantal buren moeten doen.
Er zijn namelijk ook buren waarbij ze in huis komen.
Bij ons doen ze dat gelukkig niet, ik vermoed vanwege de katten.
We wonen trouwens gewoon in een rijtjeshuis.
Christiene schreef:Bij de rijdende rechter wel eens gezien flinke muizen overlast, die hadden vogels meen ik in huis.op zolder.
En een andere zaak met ratten was een die een grote rotzooi achter het huis had met kippen.
Beide moesten het opruimen ect.
Bij de een zijn alle vogels weggegaan en bij de andere was een ongedierte bestrijder en de gemeente actief opruimen en bestrijden.
Bij die man met vogels lag echt overal voer over de grond. Dat hoeft niet bij elke volière zo te zijn natuurlijk
TinkerTreas schreef:In huis zitten ze gelukkig (nog) niet.
Maar ik hoorde van mijn man dat een paar buren van een paar huizen verderop ze wel in huis hadden. Maar dat is al een tijdje geleden. Dus ik ga maar even navragen hoe en wat.
Er zijn nu alleen een aantal buren op vakantie.
Aankomend weekend willen we de tuin gaan afzetten, zodat de katten naar buiten kunnen. Dan kunnen we ook weer wat makkelijker de deur open laten staan.
De katten zijn fel zat, dus ik hoop dat dat wat doet als ze de tuin in kunnen.
Jolien87 schreef:Jee zeg, wat ellendig als je die beesten in huis hebt.
Ratten is toch ook wel echt het toppunt van overlast en smerigheid.
Speurneusc, is er wel iets/iemand anders om jullie te helpen?
Leuk bedacht natuurlijk, voor de vogels, maar dit heeft toch niet helemaal het gewenste effect.
veranadautje schreef:Ik weet niet hoe goed je met de buren van de volière kan. Maar misschien zou ik persoonlijk eerst naar hun gaan en vragen of zij misschien ook wat vallen willen zetten.
Ik heb bij mijn volière vallen waar geregeld wat in zit maar zie ze vaak naar de buren glippen en daar staan geen vallen