Wij zijn inmiddels ten einde raad, ik denk dat ik katten kenners niet hoef te vertellen dat er niets ergers bestaat dan katten urine...
Hij ruïneert inmiddels het hele huis en met twee kleine kinderen word ik hier alles behalve vrolijk van.
Hij heeft hier altijd wel een handje van gehad, als hij het ergens niet mee eens was dat hij dan sproeide, soms zelfs over ons heen.
Dat is een hele tijd rustig geweest. Totdat ik vond dat hij er wat dof uit zag, en we hem mee hebben genomen naar de DA, zeker ook omdat hij niet de jongste meer is (17).
Daar is hij zeer uitgebreid onderzocht, meest uitgebreide bloedonderzoek ed.
Zijn tanden zijn schoongemaakt en hij moest op dieet...
En ik gok dat dat laatste het probleem is...
Ze krijgen nu dus iets minder te eten, niet super veel minder, maar meer gedoseerd, alles op DA advies.
En het plassen begon weer, over alles heen, dozen, speelgoed, matten, jassen.
Ik word er echt gek van, die eikel (sorry ik ben wel heel dol op m hoor) heeft ons afgelopen maand bijna €1000 gekost, en nu draai ik hem het liefst zijn nek om

Weet bokt wellicht raad?
Hij woont al 11 jaar samen met 2 poezen dames, komt niet buiten, heeft binnen meer dan genoeg verschillende ruimtes waar hij in kan en ze hebben met zn drieën 4 schone kattenbakken tot hun beschikking..