Lijkt het jullie leuk om mee te kijken in een volgtopic van mijn honden opvang in huis?
In augustus is mijn eigen hond ingeslapen, een 10 jarige Cane Corso. Na veel twijfelen besloten om geen nieuwe hond te nemen. Omdat je toch erg gebonden bent en zeker met een pup. Daarnaast moet ik er niet aan denken om weer het verdriet van inslapen mee te maken.
Ik kwam met het idee om dag afentoe op honden te gaan passen voor andere. Dat is inmiddels een uit de hand gelopen hobby
In december ben ik begonnen, en het is echt super leuk! Ik bied dag en vakantie opvang aan. Heel veel honden komen ook regelmatig terug, dus dat is super leuk! Zal ik beginnen met het voorstellen van de honden die al zijn geweest?
Als jullie vragen hebben mag je die uiteraard ook stellen!Dit was mijn eigen hond Cody
Ik heb zelf geen diploma’s alleen zelf jarenlange honden ervaring met verschillende rassen. Dat is ook het leukste, je krijgt allerlei verschillende rassen over de vloer. Ik zit in Oosterhout (bij Breda). De honden zitten gewoon in mijn huis, ik heb geen hok of iets. Ze mogen lekker op het kleedje op de bank. Baasjes mogen altijd zelf een eigen mand/kussen/bench meenemen. 

ze gaan 4x per dag mee naar buiten om uit te laten, en met mooi weer kunnen ze natuurlijk altijd in de tuin. De meeste dagen ben ik thuis, komt er een hond voor dagopvang ben ik sowieso thuis. Komt een hond meerdere dagen, dan moet hij soms even alleen blijven. Maar hiervan stel ik wel de baasjes van te voren op de hoogte dat dat voor kan komen. Ik heb van alle honden een document met alle gegevens en ook de dierenarts. De meeste zitten hier in de omgeving, maar nu ik steeds meer honden van verder weg krijg kan ik altijd naar mijn eigen dierenarts (van mijn vorige hond). Gelukkig nog niet mee hoeven te maken.