Leuk dat je een kijkje komt nemen.
Ik zal bij het begin beginnen.
Vroeger hadden wij (m'n man, de kinderen en ik) een dwergpincher dame. Cindy heette zij. Het was een enorme kroelkip en lag het liefste de hele dag bij je. Helaas hebben wij haar toen op 5 jarige leeftijd, na een aantal weken proberen in moeten laten slapen. We hadden toen nog een hond (onze huidige hond, Ted) en die is erg reactief tegen andere honden. Hierdoor besloten wij geen andere hond erbij te nemen.
Een aantal jaar geleden kwam mijn man vanwege z'n werk in contact met iemand die een teckel had. Mijn man was opslag verliefd en het was teckel voor en teckel na.... Nu, een aantal jaar later is het teckel virus nog steeds niet overgewaaid.
Inmiddels ben ik met onze huidige hond gaan trainen en gaat het al een stuk beter met andere honden. Ook ben ik erachter dat teefjes beter gaat als reutjes en als we in de trimsalon zijn gaat het daar eigenlijk ook altijd goed (tenzij reu of grote hond, als die te dichtbij komt hapt hij).
Enige tijd geleden was m'n man op fb aan 't scrollen en toen kwam er een nestje teckels voorbij. Waarop hij met een gekke bek zei: Ga je er 1 voor me kopen? Waarop ik zei; Nee hoor, we hebben Ted nog....
Maar het idee was aangewakkerd. Wij hebben 2 volwassen kinderen en een schoondochter in huis en ik heb met hun overlegd. M'n man wordt 50 dit jaar en we zijn ook 12,5 jaar getrouwd dit jaar, dus ik vroeg wat de kinderen er van zouden vinden als we met z'n allen wat geld bij elkaar zouden leggen en een teckel pup voor hem zouden kopen. Dit vonden ze een super leuk idee!
Nou toen begon de zoektocht. Aantal nestjes gevraagd, maar mensen lief wat wordt er een geld gevraagd

Toen ik begin april voor 't eerst ging kijken heb ik een doekje meegenomen en daar de puppy's mee geaaid en afgelopen zondag weer. Dat doekje aan onze hond laten ruiken en dat vond hij leuk en interessant. Dus veracht dat het wel goed komt.
Nu nog 12 lange nachten slapen. Die zondag gaan we eerst m'n vader ophalen, dan de pup en dan m'n bonuszoon om daarna de pup thuis te brengen. We moeten om 7.15 uur in de auto zitten. Ik ben onwijs benieuwd hoe hij gaat reageren. Hij kan erg nors zijn, dus ben blij dat er t met z'n allen doen en ik niet de enige 'schuldige' ben, maar denk dat hij het alleen maar heel erg leuk gaat vinden.