Ik pas al jaren op de katten van een vriendin, zodoende ben ik 2x via via gevraagd of ik ook op de katten van onbekende wil passen.
Bij die vriendin zit ik een weekje in huis en ken ik die katten, heel anders natuurlijk. Hier vraag / krijg ik niks voor, mini vakantie voor mij

Bij een onbekende ga ik niet in huis zitten maar wil ik best 2x per dag even langskomen.
Dus ik zoek wat tips van degene die vaker bij onbekende katten oppassen!
Vooral; hoeveel vraag je er voor en hoelang ben je er per keer? Wat zijn dingen om nog rekening mee te houden of die je nog navraagt?
Ik wil best een eind met je kat spelen en knuffelen maar als die kat daar geen zin in heeft, ben je met 15min weer klaar. Daarom vind ik het zo lastig om een bedrag te bepalen (maar 'per minuut' rekenen ga ik ook niet doen)
Kattenbak, eten geven, schoon water, kat even bekijken of alles ok is, spelen / aandacht, ik wil best even de plantjes water geven ..
Checken of de chip goed staat just in case, belangrijke dingen over de kat, in iedergeval beschermd tegen vlooien ivm mijn katten.
Via de websites waar verschillende oppassers op staan (ben de namen even kwijt) zit er niemand in mijn gemeente zelf en is de prijs die zij geven dus ook gebaseerd op extra km.
Ik heb m'n hele leven al katten en ben paraveterinair (geweest) dus weet wat ik doe en heb kennis.